4 yıldır tüm özel günlerde parasizliktan ötürü hiçbir yere götürmeyen erkekten olur mu?

Ayıcık alıyor bir sürü çiçek alır ama hiçbir yere götürmez. Ya arabayı bahane ediyor ya da parayı. Çok asosyal. Sadece buna bakarak sevmiyor da diyemiyorum aldatıyor desem hiçbir şeyini yakalayamadım sürekli foto ve konum isteyince anında atar, görüntülü arasam anında açar falan. Napacağım ben ya? Bunaldım hiçbir yere gitmedik hiçbir anımız olmadı çok değersiz hissediyorum. Sürekli borç içinde
4 yıldır tüm özel günlerde parasizliktan ötürü hiçbir yere götürmeyen erkekten olur mu?
Cevapla