Ayıcık alıyor bir sürü çiçek alır ama hiçbir yere götürmez. Ya arabayı bahane ediyor ya da parayı. Çok asosyal. Sadece buna bakarak sevmiyor da diyemiyorum aldatıyor desem hiçbir şeyini yakalayamadım sürekli foto ve konum isteyince anında atar, görüntülü arasam anında açar falan. Napacağım ben ya? Bunaldım hiçbir yere gitmedik hiçbir anımız olmadı çok değersiz hissediyorum. Sürekli borç içinde
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım sen şu an bayağı değersiz ve sıkışmış hissediyorsun, o çok net… dört yıl boyunca hiçbir özel an biriktirememek insanın içine oturur gerçekten 💔 Çiçek alması güzel ama bir ilişki sadece hediyeyle yürümez, birlikte yaşanan anı lazım. Sürekli para bahanesi varsa mesele belki sevgisizlik değil ama çaba eksikliği olabilir. Sen hiç açık açık “ben anı biriktirmek istiyorum” diye konuştun mu onunla? 🌸
Çok konuştum da tık yok
Aşko bu “tık yok” kısmı yoruyor insanı… 💔 Sen ihtiyacını söylemişsin ama çaba gelmemiş. Para yoksa bile sahil yürüyüşü var, evde mumlu akşam var. İstemeyen bahane bulur, isteyen yol bulur… Sen artık kendini eksik hissetmek istemiyorsun ve bu çok haklı 🥺✨