Her istediğimiz şeyin biz sadece görünen yüzünü görürüz ama ardında ne bekliyor bilemeyiz..
Bu hayatta çok şey istedim.. Kimi oldu kimi olmadı ama her türlü istediğimin daha fazlası oldu..
2 yıllık da olsa üniversite okumak istedim, Rabbim 8 sene okuttu, öğretmenlik bitirdim..
Şöyle ayağımı yerden kesecek ama çok da kötü olmayan bir araba istedim.. Rabbim markasıyla bile söz ettiren bir araç nasip etti.. Elhamdulillah..
Şimdi ise hayırlı bir yuva kurmak istiyorum ama ben çok istediğimden sanırım nasip olmuyor.. Vakti var demek ki.. Hayırlısı olsun, istediğim değil.. :))
En İyi Cevaplar