Herkes bana doğalsın diyor? yapmacık olan kızlar nasıl oluyor?

her konuştuğum , tanıştığım çok doğalsın diyor , ilk bakışta nereden anlaşılıyor? yapmacık insan nasıl oluyor arkadaşlar?
not : bu soruyu samimi bir şekilde sormuyorum , canım sıkıldı sadece yine de yorumlar için teşekkürler
Herkes bana doğalsın diyor? yapmacık olan kızlar nasıl oluyor?
Cevapla