Kızlar basıl hep bu kadar pürüssüz bir şekilde kılsız kalıyorsunuz?

neredeyse her gün okula gidiyorum ve dikkatle kızların kollarına bakıyorum. Kıllar çıkmadan önce benek benek gözükür ya kolda, neredeyse deriden bile ucu dışarı çıkmadan, kimse o görüntüye bile sahip değil. Herkes tamamen sanki hiç kılları yokmuş gibi. Ben sürekli ağda oluyorum, evet, kıllarımda azalma var ama 2-3cmyi geçmeden tekrar ağda olamıyorum, kısa kıllarda diken diken gözüküyor. Sınıfımda hiç bir kızı kıllı bir kere bile görmedim. Tamamen prüssüzler. Beni delirtiyor. Bu sorunu bir tek ben mi yaşıyorum? Ayrıca bir sürü yeri denedim ağdada, kırılma olmadığına emin olsam bile bir kaç gün içinde uzuyorlar ve azalma gerçekten çokta gözle görülebilir bir fark değil. Lütfen birileri taktik versin.

Kızlar basıl hep bu kadar pürüssüz bir şekilde kılsız kalıyorsunuz?
Cevapla