Para karşısında prensipleriniz değerleriniz, inançlarınız yıkılmadan durabilir mi? Kişiliğiniz, duygu ve düşünceleriniz bu durumdan nasıl etkilenir? Güç sahibi olduğunuzu düşünüp zorbalık yapar mısınız yoksa kendi hayatınızı yaşamakla mı meşgul olursunuz?#Skopje1
Çalışırım ama değişmek niyetinde olmam, hayatıma yön vermek adına attığım bir adım olur bu. Şu an neysem, paradan sonra da o olurum. Fazla para da gözüm olmaz ama sırf yardıma muhtaç insanlara ve hayvanlara yardım etmek için çok paramın olmasını isterdim.
Para kazanılır.. Lakin itibar, güvenilir olmak, emin olunan insan olmak bir kere kaybedilirse bir daha geri gelmez.. Yani, işim gücüm var hamdolsun, velevki yok, iflas ettim. Simit satarım, et yemez çorba içerim be, Değil mi ki karnımız doysun? Arabaya binmezsem, ınternet kullanmazsam, tatil yapmak için farklı yerlerde kalmazsam ölmem.. Ama onurumu kaybedersem, gıyaben ölürüm!
Para karşısında eğilip, bükülmem. Büyük konuşmayayım belki de çok parayla sınanmadığım için böyle söylemek kolay geliyor. Fakat çalışıyorum, çabalıyorum. Bir insan işini iyi yaparsa iyi kazanır. İyi kazanıp, güç sahibi olduğunda ise sevdiklerine konfor alanını yaratması ve onları mutlu etmesi gerekir. Para bir araç, sevdiklerimize ve hayatımıza gerekli olan ama tapılmaması gereken.