Aile & Toplum Para için en fazla ne yaparsınız? kıvrışıkgamzeli Takip Et Yoda Yaş: 26 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 15 Yapay Zekaya Sor Para, para, para... Malûm, devir para devri.Siz en fazla ne yaparsınız peki para için? Para için en fazla ne yaparsınız? Cevapla Para Soruları Beğen Paylaş Takip Et 6 kişi beğendi
qillour Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 96% +1 yıl Maksimum telefonumu satıp daha düşük seviye bir telefon alırım ama çok şükür durumumuz iyi inşallah hiç böyle birşey yapmak zorunda kalmam. 1 1 Yorumla kıvrışıkgamzeli +1 yıl İnşallah Yorumla
TrueDarkness Takip Et Master Yaş: 42 , eic 72% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Yeteri kadar parayla insanlara hemen her şeyi yaptırabilirsiniz. 1 2 Yorumla kıvrışıkgamzeli +1 yıl Belki... TrueDarkness +1 yıl 👍👍
priwateman Takip Et Master Yaş: 44 , eic 31% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,8b cevap paylaştı. Calisirim ve calisiyorumda sen. ne yapardin zengin kicami arardin 1 2 Yorumla kıvrışıkgamzeli +1 yıl Hem okuyorum hem çalışıyor sayılırım ben. Ne zengin birini ne de kocayı aramıyorum yani Yorumla priwateman +1 yıl Hem calisip hem okuman taktire sayan rotan hic bozulmasin sizi tenzi ederim kizlarimizin buyuk cogunlugu zengin erkek. pesinde olunca ama tebrik. ederim. sizi Yorumla
Jokeface Takip Et Master Yaş: 105 , eic 97% +1 yıl Benim bir şey yapmama gerek yok ama karıların birçok kez düşünmeden verdiğini gördüm. :d 1 1 Yorumla kıvrışıkgamzeli +1 yıl Oluyor öyle şeyler Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Valla bilemiyorum ama çok şey yapabilecek kadar rahat biriyim 4 6 Yorumla kıvrışıkgamzeli +1 yıl Anlıyorum Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Sen? Yorumla Olgunvenetadam +1 yıl Neler yaptın şimdiye kadar Yorumla umudunnn +1 yıl Cesaretlisin Yorumla Lewandowski34 +1 yıl Vaay cesursun rahatsıın Yorumla cleanman34 +1 yıl para istersen burdayım :D Yorumla
Eternal_Creed Takip Et Yoda Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Sadece mesleğimi icra ederim. Extra bir şey yapmam. Para için yapılmaması gereken şeyler yapmam eğer bu soruluyorsa. 1 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Namus, onur ve gurur bunlara noldu peki herşey para ise 1 2 Yorumla kıvrışıkgamzeli +1 yıl Her şey yapa mı yazmışım ben oraya? Lafı istediğiniz yere çekmeyin Yorumla kıvrışıkgamzeli +1 yıl Her şey para* Yorumla
Olgunvenetadam Takip Et Master Yaş: 43 , eic 82% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,9b cevap paylaştı. Yani ben değil ama para için kadınlar seks yapıyorlar Sanırım bir kadın için yapılabilecek en uç noktada Sen ne yaparsın peki en fazla 1 0 Yorumla
cagoleite Takip Et Xper 5 Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl ÇOK FAZLA Bİ ŞEY YAPMAYI TERCİH ETMEDİĞİM İÇİN STANDART YAŞIYORUM. İSTESEM HER ŞEYİ YAPARDIM AMA. 1 0 Yorumla
_âtılgân_ Takip Et Xper 6 Yaş: 110 , eic 93% +1 yıl Calisan insan zaten para kazanir yetmiyorsa daha fazla calismaya calisir 1 0 Yorumla
Master81 Takip Et Master Yaş: 43 , eic 87% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 994 cevap paylaştı. Kimsenin hakkına girmeden, yapılabilecek herşeyi yaparım. 1 0 Yorumla
Mykoo Takip Et Bilge Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Paranın köpeği değilim, yapacaklarım sınırlıdır, köpeği olanlar düşünsün 1 0 Yorumla
RealistPanda Takip Et Master Yaş: 27 , eic 37% +1 yıl En fazla emeğimle çalışır kazanırım, başka da bir şey yapmam. 1 0 Yorumla
asistant Takip Et Guru Yaş: 34 , eic 76% +1 yıl Para için en fazla işe gider çalışırım bide kazanmak için zaman harcarım 1 0 Yorumla
majestetuncay Takip Et Mentor Yaş: 40 +1 yıl sevmediğim bir işte yıllarca çalıştım..en fazlası bu.. 1 0 Yorumla
İstanbulbarzosu Takip Et Xper 5 Yaş: 28 , eic 94% +1 yıl Hiçbir şey yapmam. Para el kiri. 1 3 Yorumla kıvrışıkgamzeli +1 yıl Helalinden, güzel yollarla kazanilmis para neden el kiri olsun ki? Yorumla İstanbulbarzosu +1 yıl Kendim çalışır, kazandığımla yetinirim ama daha fazlasını yapmam para için. Yorumlarda ilişkiye girerim vs diyenler olmuş. O seviyelere inmem yani. Yorumla kıvrışıkgamzeli +1 yıl Anladım, haklısın Yorumla
Systaga Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 328 cevap paylaştı. Akrabalrimi satabilirim 1 4 Yorumla kıvrışıkgamzeli +1 yıl Şunu yapmak isteyen bir sürü insan olduğuna yemin edebilirim 😀 Yorumla Systaga +1 yıl Ama ne gerek var ki onlara 😕 Yorumla kıvrışıkgamzeli +1 yıl Bazıları için evet. Olmasalar daha iyi olur😕 Yorumla Systaga +1 yıl Aynen öyle oksijen israfları Yorumla
DELİKANLIPRENSSSS Takip Et Master Yaş: 27 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı. Çok param var zaten ticaret yapıyorum 1 2 Yorumla kıvrışıkgamzeli +1 yıl Allah bereket versin... Yorumla DELİKANLIPRENSSSS +1 yıl Teşekkür ederim Yorumla
Eti_Karammm Takip Et Xper 3 Yaş: 33 +1 yıl hiç düşünmedim bee bunu max ne yaparım diye bilemedim şimdi 1 0 Yorumla
yasamaktanbiktimusta Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Hic birsey yapmam cunku bana mutluluk lazim para ikinci planda bende 1 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Bişey yapmam yaptırırım 1 2 Yorumla kıvrışıkgamzeli +1 yıl Ne alaka şimdi, ne yaptırabilirsin ki😕 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Bilmem 😂 mesela şu kadar ver şunu yapıyım de Yorumla
MayısssssssKızı Takip Et Master Yaş: 29 , eic 80% +1 yıl Hiç bir şey Allah yanlış yaptırtmasın 2 0 Yorumla
BloodyGamer Takip Et Mentor Yaş: 35 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 18,3b cevap paylaştı. İç güveysi evlilik yaparım. 2 0 Yorumla
mertcanbüyücü Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 95% +1 yıl para için en fazla hiç bir şey yapmam 1 0 Yorumla
7even7 Takip Et Master Yaş: 32 , eic 40% +1 yıl Çalışırım, ekstra şeylere ihtiyaç duymuyorum. 1 0 Yorumla
sessiz_insann Takip Et Yoda Yaş: 40 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 574 cevap paylaştı. Hiç bir şey sadece calisirim 1 0 Yorumla
Tuborgbey Takip Et Xper 6 Yaş: 33 , eic 83% +1 yıl senin ne yapabilecegini biliyorum ama ben karar vermedim :D 0 3 Yorumla kıvrışıkgamzeli +1 yıl Yok, bir halt bildiğin yok😀 Yorumla Tuborgbey +1 yıl ya çaktırmasana yem atıyoruz burda :D Yorumla Tuborgbey +1 yıl ama peşindeyim :D Yorumla
ggüüll44 Takip Et Xper 5 Yaş: 23 +1 yıl Ben anmemden hirsizlik yapmayi düşündüm eksnzknsa 1 1 Yorumla kıvrışıkgamzeli +1 yıl Annene haber ver de öyle yap hırsızlık 😂 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Birlikte olurum uyuşturucu satarım hırsızlık yaparım 2 1 Yorumla cleanman34 +1 yıl bana gel o zaman :D Yorumla
Culdesac Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 11,6b cevap paylaştı. Adam öldürürüm 1 2 Yorumla kıvrışıkgamzeli +1 yıl Senin kadar pamuk kalpli biri? Bak hiç yakışmıyor.. Yorumla Culdesac +1 yıl Pamuk kalpli olduğum kadar soğukkanlı bir katilimdir de. Yasalar olmasa zevkine bile adam öldürürüm. Yorumla
_ΛqresiF_ Takip Et Master Yaş: 31 , eic 34% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 6,4b cevap paylaştı. sadece çalışıyorum. 2 0 Yorumla
umutymw Takip Et Master Yaş: 29 , eic 30% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı. Uzun dönem askerlik 1 0 Yorumla
Rascoln36 Takip Et Master Yaş: 27 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 16,6b cevap paylaştı. Çalışırım 1 0 Yorumla
junPyo Takip Et Guru Yaş: 36 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. Çalışırım 🤷♂️ 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
43Cevap
Maksimum telefonumu satıp daha düşük seviye bir telefon alırım ama çok şükür durumumuz iyi inşallah hiç böyle birşey yapmak zorunda kalmam.
İnşallah
Yeteri kadar parayla insanlara hemen her şeyi yaptırabilirsiniz.
Belki...
👍👍
Calisirim ve calisiyorumda sen. ne yapardin zengin kicami arardin
Hem okuyorum hem çalışıyor sayılırım ben. Ne zengin birini ne de kocayı aramıyorum yani
Hem calisip hem okuman taktire sayan rotan hic bozulmasin sizi tenzi ederim kizlarimizin buyuk cogunlugu zengin erkek. pesinde olunca ama tebrik. ederim. sizi
Benim bir şey yapmama gerek yok ama karıların birçok kez düşünmeden verdiğini gördüm. :d
Oluyor öyle şeyler
Valla bilemiyorum ama çok şey yapabilecek kadar rahat biriyim
Anlıyorum
Sen?
Neler yaptın şimdiye kadar
Cesaretlisin
Vaay cesursun rahatsıın
para istersen burdayım :D
Sadece mesleğimi icra ederim. Extra bir şey yapmam. Para için yapılmaması gereken şeyler yapmam eğer bu soruluyorsa.
Namus, onur ve gurur bunlara noldu peki herşey para ise
Her şey yapa mı yazmışım ben oraya? Lafı istediğiniz yere çekmeyin
Her şey para*
Yani ben değil ama para için kadınlar seks yapıyorlar Sanırım bir kadın için yapılabilecek en uç noktada Sen ne yaparsın peki en fazla
ÇOK FAZLA Bİ ŞEY YAPMAYI TERCİH ETMEDİĞİM İÇİN STANDART YAŞIYORUM. İSTESEM HER ŞEYİ YAPARDIM AMA.
Calisan insan zaten para kazanir yetmiyorsa daha fazla calismaya calisir
Kimsenin hakkına girmeden, yapılabilecek herşeyi yaparım.
Paranın köpeği değilim, yapacaklarım sınırlıdır, köpeği olanlar düşünsün
En fazla emeğimle çalışır kazanırım, başka da bir şey yapmam.
Para için en fazla işe gider çalışırım bide kazanmak için zaman harcarım
sevmediğim bir işte yıllarca çalıştım..
en fazlası bu..
Hiçbir şey yapmam. Para el kiri.
Helalinden, güzel yollarla kazanilmis para neden el kiri olsun ki?
Kendim çalışır, kazandığımla yetinirim ama daha fazlasını yapmam para için. Yorumlarda ilişkiye girerim vs diyenler olmuş. O seviyelere inmem yani.
Anladım, haklısın
Akrabalrimi satabilirim
Şunu yapmak isteyen bir sürü insan olduğuna yemin edebilirim 😀
Ama ne gerek var ki onlara 😕
Bazıları için evet. Olmasalar daha iyi olur😕
Aynen öyle oksijen israfları
Çok param var zaten ticaret yapıyorum
Allah bereket versin...
Teşekkür ederim
hiç düşünmedim bee bunu max ne yaparım diye bilemedim şimdi
Hic birsey yapmam cunku bana mutluluk lazim para ikinci planda bende
Bişey yapmam yaptırırım
Ne alaka şimdi, ne yaptırabilirsin ki😕
Bilmem 😂 mesela şu kadar ver şunu yapıyım de
Cok calisabilirim sadece
Hiç bir şey Allah yanlış yaptırtmasın
İç güveysi evlilik yaparım.
para için en fazla hiç bir şey yapmam
en fazla jigoloo olurdum herhalde
yapmazlar hayal sade onlarinki
Çalışırım, ekstra şeylere ihtiyaç duymuyorum.
Hiç bir şey sadece calisirim
benden yaşca büyük biriyle evlenirdim
senin ne yapabilecegini biliyorum ama ben karar vermedim :D
Yok, bir halt bildiğin yok😀
ya çaktırmasana yem atıyoruz burda :D
ama peşindeyim :D
Ben anmemden hirsizlik yapmayi düşündüm eksnzknsa
Annene haber ver de öyle yap hırsızlık 😂
hiçbir şey bebeğim para da bir ilüzyondur
Birlikte olurum uyuşturucu satarım hırsızlık yaparım
bana gel o zaman :D
Adam öldürürüm
Senin kadar pamuk kalpli biri? Bak hiç yakışmıyor..
Pamuk kalpli olduğum kadar soğukkanlı bir katilimdir de. Yasalar olmasa zevkine bile adam öldürürüm.
sadece çalışıyorum.
O.. luk yapmamda
çalışırım
Bişey yapmam değmez çünkü
18 saat çalışmıştım.
Çalışırım bir yerde
Uzun dönem askerlik
Çok çalışabilirim
daha görevim yeni bitti, daha ne yapım
Çalışırım
çalışırım
Çalışırım 🤷♂️
Bedenimi satarım 🤣
ATM ye giderim...
Max organ satarım
fazla mesai yaparım
Çalışırım