^_^kıskançlığın bana verdiği yetkiye dayanarak, ortalığın anasını ağlatırım gibime geliyor.' :)) ne kadar kıskançsınız?

Ne kadar kıskançsınız? Herkese ama herkese süpermi süpermi, güneşli, bol oksijenli, sigarasız, keyifli pazarlar diliyorummm..:D:D
benim olanı kıskanırım okadar
hiç kıskanç değilim.cok gereksiz buluyorum.
aşırı kıskancım..kıskanıŕsam yakarım, duman ederim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
http://i.hizliresim.com/jJO8DG.png kiskaninca ben:))))) hahaaaa
^_^kıskançlığın bana verdiği yetkiye dayanarak, ortalığın anasını ağlatırım gibime geliyor.' :)) ne kadar kıskançsınız?
Cevapla