İnsan yalnız olduğunu en çok ne zaman hisseder?

Yalnızlık öyle bir kavram ki hayatın keşmekeşi içinde savrulup giderken, en sevdiğimiz insanlar yanımızdayken hatırlatmaz kendini bize bu kelime.. Tabi kalabalıklar arasında yalnız hisseden güruhun içindeyseniz o ayrı tabi.. Yalnız doğduğumuzu biliyoruz, yalnız öleceğimizi de.. fakat insan yalnız olduğunu en çok ne zaman hisseder; dost diye güvenip sırtından bıçaklanınca mı, ailesinden ayrılınca veya ailem dediklerini kaybedince mi?
Bu aralar modum düşük.. şen şakrak halimle bence yazıp soru soracağım en kısa zamanda, merak eylemeyin..
İnsan yalnız olduğunu en çok ne zaman hisseder?
Görüşlerde buluşalım..
Seviliyorsunuz ahali..
İnsan yalnız olduğunu en çok ne zaman hisseder?
Cevapla