Yalnızlık öyle bir kavram ki hayatın keşmekeşi içinde savrulup giderken, en sevdiğimiz insanlar yanımızdayken hatırlatmaz kendini bize bu kelime.. Tabi kalabalıklar arasında yalnız hisseden güruhun içindeyseniz o ayrı tabi.. Yalnız doğduğumuzu biliyoruz, yalnız öleceğimizi de.. fakat insan yalnız olduğunu en çok ne zaman hisseder; dost diye güvenip sırtından bıçaklanınca mı, ailesinden ayrılınca veya ailem dediklerini kaybedince mi? Bu aralar modum düşük.. şen şakrak halimle bence yazıp soru soracağım en kısa zamanda, merak eylemeyin..Görüşlerde buluşalım.. Seviliyorsunuz ahali..
İnsan bazen etrafında ne kadar insan olursa olsun yinede kendini yanlız hisseder oraya ait hissetmez yanlızlık hem güzeldir hem de değildir bununla başa çıkmak için mutlaka birilerine ihtiyaç duyarız fakat o ihtiyaç duyduğumuz insanlar itmedimi zaten bizi bu yanlızlığa dost kavramına inanmıyorum arkadaşlığa olan inancım da kaldı denemez ama işte ihtiyaç duyuyo ya insan bir şekilde bazı şeylerin eksikliğini hissediyor dünya eğer daha güzel bir yer olabilseydi belki bunlar yerine çok daha güzel şeyler yaşardık
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Sınıfta kimse selam vermiyorsa, dersanede teneffüs arası grup grup sınıftan çıkıldığında ya da planlar yapıldığında kaytarıldığında dışardan izleyip senin için hiçbi şey fark etmiyorsa , twitter'da insta'da kimse kullanıcı adını etiketlemiyorsa, kantine gideceğin kimse yoksa, öğlen arası sınıftan beraber takılacağın kimse yoksa , yurtta iftar sahur yapmaya yalnız iniyorsan, arayıp soranın yoksa... bir arkadaşım anlattı
Henüz yeteri kadar yalnız olmamaktan kaynaklanan durum. Bazen o kadar yalnızsındır ki yalnızlığın dahil hiç bir şey hissetmemeye başlarsın. İşte bu his kaybının başladığı nokta çoğu insan açısından psikolojik manada can sıkıcı sonuçların doğmaya başladığı noktaya denk olabilir, dikkat etmek gerekir.
tamamen dünyayı hedefleyen bir hayata sahip olunca yalnızlık başlar içteki boşlukları dolduracak alternatifleri sorgular durursun amaç yaratansa yalnız hiç kalmazsın
Insan yanlız olduğunu hayatla mücadele etiği zaman başlar sonuçta belirli yaşa geldiğinde nekadar özgür olursan ol ama tek başına mücadele etmek zurundasın kendi ayaklarının üstünde durmalısın
Yalnız olduğunu farklı durumlarda defalarca kez hissedebilirsin aslında, çoğu zaman farkına varmayız ya da anlamamazlıktan geliriz. Günümüzde internet sayesinde kendimizi daha rahat kandırabiliyoruz.
Tutunacak dalı olmadığını hissettiği zaman yaşadıklarının kimsenin farkında olmadığı zaman kimsenin onun için hiçbir şey yapmadığı zaman
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Dost dediğim kardeş dediğim insanlar bugün halimi hatrımı bile sormuyor. Kimsenin umrunda değilim ciddi anlamda ve yalnız hissettiğini insan en çok kötü zamanında yanında birisi olmuyunca hisseder Yalnız kalmak ciddi anlamda çok kötü 😞