5 dk gözüm almış , gördüğüm rüyayı yorumlayabilecek olan var mı?

Normalde sahurdan sonra sabah 7 de uyur 12 de kalkarım
Ama bir yorgunluk vardı üzerimde azcık başımı koyayım şuraya dedim böyle uykuyla uyanıklık arasında
Rüyamda Çanakkale savaşındaymışız... 5-6 asker kollarında tüfekler bana doğru geliyor ama şefkatli bir şekilde özellikle en öndeki...
Böyle gözleri yemyeşil bir askerdi
Hepsi Türk askeri
Arkada da Çanakkale içinde vurdular beni çalıyordu
bir uyandım yatak deli gibi sallanıyor gibi hissettim sonra korktum içeri geldim

annem her zaman ki gibi kendi çerçevesinden baktı... Yatsıyı kılmadan yattın Allah uyardı seni askerleriyle dedi
ama ben normalde de kılmıyorum zaten
Güncellemeler
+1 yıl
Gnvl
5 dk gözüm almış , gördüğüm rüyayı yorumlayabilecek olan var mı?
Cevapla