Ben gereksiz miyim ezik miyim? Boşa mı yaşıyorum?

31 yaşındayım ama hayatı hiç yaşamadım görmedim bilmiyorum yaşamayı hiç beceremedim ölüden farkım yok işsizim hiç çalışmadım asosyalim hiç gezmedim eğlenmedim hiç arkadaşım çevrem yok hiç sevgilim kız arkadaşım olmadı gençliğim bomboş evde geçti okumadım mesleğim yok ehliyetim yok hiç araç bile kullanmadım kullanmayı da bilmiyorum hiç tatile gitmedim yüzmedim hiç hamburger yemeye sinemaya falan gitmedim çocukken de aynıydım ergenliğimde de aynıydım gençliğim de aynı geçti şimdi de aynıyım böylece yaşlanıyorum hâlâ ailemle yaşıyorum kendi hayatım yok bekarım zaten senelerdir hep evdeyim hiç dışarı çıkmıyorum çekingen utangaç sessiz içime kapanık zayıf özgüvensiz başarısız asosyal biriyim dış görünüş olarak da zayıfım 30 senem nasıl geçti anlamadım hayatımda hiç yaşanmışlık yok bomboş geçen yıllarımı düşündükçe bunalımdan çıkamıyorum zaten psikolojim de bozuk hayattan bezmişim hep mutsuzum yaşıyor muyum farkında bile değilim
Ben gereksiz miyim ezik miyim? Boşa mı yaşıyorum?
Cevapla