Hayatının en zorlu ve çaresiz anı ne zamandı? Umutsuzluğa yer yok, çünkü dibe vurduğunda gidilebilecek tek yön yukarısıdır!
Hayatının en zorlu ve çaresiz anı ne zamandı?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
7 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Şu içinde bulunduğum an, bir yandan özlem bir yandan duygusal boşluk, bir yandan bana yapılan haksızlıklar, bir yandan kendimi bir yere ait hissedememek, bir yandan maddiyat, bir yandan annemin zalimliği... yani o kadar derin imtihanlar içindeyim ki, resmen sınanıyorum
Babamın alzheimer olduğu zaman. Sonrasın da felç geçirdiği gün ve öldüğü gün 16 yaşinda yasadım bütün bunları. Güclü durucam diye bir damla goz yaşı dökmedim. Buyuk haksızlık yapmışim kendime
Bazen söz biter sadece susmak bile yanında olmak bile yeter sen bizi dost say yanında olmamız gerektiği kadar yanında olalım keşke başka türlüsü de olsa
Sene 2012 eylül 2013 subat kapilar yuzume kapanıyor islerim hep aksiyor umutlar tukenmiyor ama hastalik yapışmış yataklara düşmüşüm ama hic umit kesmedim döndü dolaştı nasip geldi kapima dayandı hamdolsun