ben kesinlikle şimdi derim sınava hazırlanıyorum daha doğrusu hazırlanamıyorum psikolojim kaydı bitti gitti yok kafayı yedim iyice gram çalışasım gelmiyor günlerden beri off off
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
her zaman zordu hala da öyle
kolay bir şey yok
Aynen öyle benimde kesinlikle şu an sınava hazırlanıyorum. 2 senedir evdeyim okula gitmiyorum. Ben hayatım boyunca böyle berbat 2 sene geçirmemiştim
aynısı aynısı çok berbat bir şey liseye giderken hocamız diyordu bu sınav bilgi sınavı değil psikoloji sınavı bu sınavı düzeni iyi oturtanlar kazanıyor diye haklıymış adam
kaçıncı sınava girişin yoldaşım?
2 olacak bu sefer 3. de girecem büyük ihtimalle
evet çok doğru demiş hocanız
2 yine hiçbir şey değil. 3 ün psikolojisi çok ağır. Bak sakın kalma devam et çalışmaya
sen ne düşünüyorsun bilmiyorum ama hani bu derece yapan öğrenciler video çekiyorya onları izliyorum adamların hayatları baştan aşağı ful düzen kalvalti ettikleri saat bile belli bence bu da çok büyük sıkıntı herşeylerini planlıyolar böylece kendilerine de zaman kalıyor
kafayı yicem zaten az kaldı ama konuların yarısını bile bitiremedim iyi bir yer istiyorum
Evet bende erken kalkma alışkanlığı daha bu sene edindim. 6.30 gibi. O düzen bozuldu düzenim gitti. Düzenli olunca daha çok çalışıyorsun kendine daha çok zaman ayırabiliyorrsun. Bende o düzen kazanamam falan da deme son 2 ay kuzenim bastı 50 binden 10 bine çekti. Ayt yi son iki ayda bitirmiş :D
insanlar deli gibi hırslı 2aydir düzenli çalışamıyorum psikolojim kaydı olmuyor ögk geliyor
Bence iyi bir sıralamadan kal çalışıta. Seneye hem de dersin ki bu konular zaten bitmişti az test çözer geçerim.
öyle yapicam zaten sıfırdan başlıcam bir bilsen kaçıncı ya başlıyorum ama ilerleme katedemiyorum
Doğru öyle ama sende o kapasite varsa onların 2 ayda yapamadığını bir ayda yapıyorsun bu gerçek. Sana kalma mezuna deme sebebim. 2. yılında kuramadığın düzeni 3 te kurmak daha zor bebiş. Çevrende ki arkadaşlarının büyük çoğu gidecek üniversiteye. Sen 20 yaşında üni 2 olman gerekirken lise konularına çalışacaksın ve bu durum seni üzezcek. Lis biteli 2 sene olduğu için de erken kalkma gibi alışkanlıkları kaydbeip çok zorlanacaksın.(Dershane yoksa)
dershane yoksa hele büyük sıkıntı. 12 de deneme deneme olunca çalışmasan bile pratiklşğin oluyor. Ben 2. senemde gitmedim dershaneye denemeyede girmedim dıaşrıdan tyt de ilk seneden daha kötü sıralama yaptım. Bu sene tyt matamatik türkçe netim arttı bu sefer de kurumda denemelere geç başladım diye zaman sıkıntısıyaşıyorum aşmaya çalışıyorum bu durumu. Süreç zorlaşıuyor uzadıkça Allah yardımızız olsun
bende kapasite var ama çalışamıyorum plan yapamıyorum o derece yapanların afedersin tuvalete gidecegi saat bile belli oturuyorum masaya canım ne isterse birde sözel dersleri sevmiyorum özellikle tarih onun yüzüne bile bakmıyorum böyle hiç bir şey kazanamam düzenli paragraf desen yok
Bir hafta istemesen de zorla yap o dediklerini. Günlük paragraf çözmek gibi. Sonra zaten bırakamazsın bende nefret ederdim paragraftan çözmezdim hiç. Zorladım her gün bir tane tyt türkçe denemesi çözmeyu.. 29 netin üstüne çıkamıyordum rezildi durumum 34 yaptım en son türkçe denemesinde
bu dai bir ki gün önceydi işte. Bırakma diye o yüzden diyorum 30 üstü ise senin gerçi konu eksiğini çalış
oha sen iyiymissin ben girsem 10net yaparım o yüzden hiç girmiyorum morelim bozulmasın diye paragraf çözmeye çözerim ama kendimi veremiyorum bunu aşmam gerekiyor zihnim sürekli dolu
düzenli olmak çok güzel bir şey aslında. Evdesin ya şu an böyle düzensiz depresyona girersin. Düzenli olursan mutsuz da olmazısn. Youtb da çok güzel kanallar var bir iki kişiyi takip et ben Türkiye 12. si Medipol Tıptaki birini rakip ediyordum insanın hoşuna gidip kendisi de yapası geliyor ya bir iki kişi belirle herkesi izleme. Bazıları manyak çalışıyor
duydum ki tuvaletleri gelmesin diye kahveyi toz şeklinde yutan varmış yemeden içmeden çalışıyorlar
10 net yapmazsın. 20 lerde yaparsın en kötü. Kendime benzettim seni o yüzden uzun konuştum. Benimde kafam sürekli dolu ve düzenli çalışmaktan nefret eden bir tiptim. Lisede de hep son zamanlar çalışıp yüksek alırdım. O kafa doluluk sosyal medyada çok takılmaktan oluyor müzik dinliyorsan o ayrıca. Kurtulmaya çalış bunlardan kafan sakinleşsin. Sonra verirsin dikkatini. Denemelere bende moralim bozulur diye girmiyordum sonuç olarak evde yüksek netler yaparken dershane denemesinde süreyi yetiştiremedim. Evde çöze çöze süreyi kısalttım. Demek istediğim denmeey gir eksiklerine göre çalış moralin bozuluyor evet ama çok düşük netten tıp kazanan çok insan tanıdım ben takma
he işte bir de dikkat eksikliği hastalığın var mıbilmiyorum 12 yaşında önce çıkıyormuş. Concerta kullan kırmızı reçeteli herkese vermiyorlar snaırım. Ben bitkisel bir ilaç kullanıyorum dikkat toplayıcı ağrı kesici ile odaklanman artıyor bir şekilde.. İlaç takviyesi al
düşünüyorum onu ama ya daha kötü olursam diye korkuyorum bazıları diyor ilaç içersen bağımlı kalırsın birakamazsın bırakırsan intihara kadar gider
o dediğin kişiler bence (kahveyi toz şeklinde yutanlar) ilk 2 3 bine girenler.. Senin hedefini bilmiyorum ama eski flörtüm ile 2. senesinde hazırlanırken ilk zamanlar sürekli mesajlaşırdık, arardı konuşurduk. Son zamanlar bu aylar hiç yazmadı bana meğer ders çalışıyormuş. 14 bine girdi. Hiçte öy
le manyakça çalışmadı
o antidepresan için değil mi? Evet bağımlı yapıyor ama intiharı ilk senden duydum
demekki kafalıymış o zekiymis yani ben riske atmak istemiyorum bir yılım yanmasın derken yanlış seçimler yapıp hayatım yansın istemiyorum
yatmadı son iki aya kadar zaten. Düzenli çalışırdı. Tuvalete gitmeme gibi şeyler saçma dikkate alma.
yok gerçi istemediğin yeri tercih sakın etme. Arkadaşalrım üni 1 de tercih yaptılar tekrar hazırlanıyorlar obleri kırık girecekler sınava. üniversitede çalışmak zor iş yapılacak iş değil. üniversitede her yaştan insan var istersen kal 2. mezuna demek istediğim şimdidemn düşünme çalışmaya devam etti
artık öyle yapicam teşekür ederim sanda umarım başarılı olursun 🌸
ricalar. Umarım sende başarılı olursun :)
Bence küçükken ama benim her olayım sorunlu Allah'tan hep kurtuldum
zorlanmadım ya çok fazla
off ne güzel
Son 5 senem