Aile & Toplum 20 yaşında hiç arkadaşı olmayan biri hakkında ne düşünürsünüz? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 40 Yapay Zekaya Sor Bütün gün odamda takılıyorum. Kapının önüne çıkayım dedim Güncellemeler+1 yıl Pardon gençler ben 21 yaşıma girdim. Unutmuşum sjsjs Güncellemeler+1 yıl En yakın arkadaşım geçen Mayıs'ta kendini vurdu 20 yaşında hiç arkadaşı olmayan biri hakkında ne düşünürsünüz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
bihiçsiin Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 58% +1 yıl Vayy be ama insanın hayatta 1 tanecikte olsa dostu olmali 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Bence de ama olmuyor işte Yorumla
bayrakmerve27 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 92% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 26,3b cevap paylaştı. Benim de arkadaşım yok 28 yaşından gün aldığım halde belki böylesi hayırlı 0 0 Yorumla
dönüşyolu Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 96% +1 yıl Olmasın boşver. Akıllı olursan ruhun ve psikolojin diğer insanlara göre çok güçlü olur. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Benim de yok kişi kendinde nedenini aramalı bence kendine sordun mu? 0 12 Yorumla Soran +1 yıl Hastalık derecesine geldi artık. Emin ol bende sıkıntı yok Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Dostum bak tipsizim malım ben herkes saf garip biri der kimseye sataşmam birşey yapmam ama insanlar serseri racon kesicek adam istiyor icraat yapıcaksın olay bu. Yorumla Soran +1 yıl Beni tarif ettin ha Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Villa derken durumun iyi galiba bizim gibiler genelde daha pasif oluyor yetiştirilmeden tamamen bence. Aile ile alakalı. Yorumla Soran +1 yıl Maddi durumla ne alakası var ki Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Daha korunaklı yetişme ile bence. Tamamen fikrim manita yap değişirsin. Yorumla Soran +1 yıl Arkadaş bile olamıyorum ki sevgili olayım Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Aga birşey sorucam net cevap ilk olarak boy kilo ikinci olarak tipini 10 üzerinden puanla. Yorumla Soran +1 yıl Boyum uzun. Tip yok ama. Elektro gitar çalıyorum çok iyi. YouTube kanalım var. Ama adın çıkmış bir kere mala. Ne yaparsan inmiyor Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Bak kanka ben de aynı işte mal çıktı adım bu çevre de değişmem kanalı at takiplerim. Pc'demisin bir şarkı atıcam sana. Yorumla Soran +1 yıl Telefondan giriyorum Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Peki bol şans diyeceğim şans yok ki biz de :D Yorumla
Ayşeafra Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 73% +1 yıl İçine kapanık biri olduğunu düşünürüm 0 6 Yorumla Soran +1 yıl Başka seçeneğim yok ki. Israrla dışlıyorlar. Yorumla Ayşeafra +1 yıl Neden dışlanıyorsun? Yorumla Soran +1 yıl Yani, bir sebep de yok aslında. Sadece dışlıyorlar. Sevmiyorlar. Halbuki çok iyi niyetli ve safım Yorumla Ayşeafra +1 yıl Tuhaf ama başka kişilerin düşüncelerini bu kadar benimseme illaki seni dışlamayan biri çıkar karşına Yorumla Soran +1 yıl Umudumu kestim artık ya. Yorumla Ayşeafra +1 yıl Umudunu bırakma illaki arkadaşın olur. Üzülme 🙃 Yorumla
TheLastQueen1 Takip Et FenomenGuru Yaş: 29 +1 yıl Biraz tuhaf sanki 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Değil mi Yorumla
Sessiz_insan Takip Et Guru Yaş: 30 +1 yıl Ortam şahane konum at 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Daha bir şey görmedin. Site burası. Villa sitesi. En yakın komşu yüz metre ileride. Kimse yok etrafta Yorumla Sessiz_insan +1 yıl Evinin ozelligini anlat demedim ki saaanaaa Yorumla Soran +1 yıl Virüs bulaşacak derdi yok, onu demek istedim Yorumla gece_mavisi0 +1 yıl Konum atsana olum kaptın manitayı Yorumla
idknowq Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl uzdun beni su an. ben ortak olurum cekirdegine 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Sosyal mesafe 😂 Yorumla
gece_mavisi0 Takip Et Xper 5 Yaş: 31 , eic 43% +1 yıl Afiyet olsun 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Teşekkürler Yorumla
THATMAN Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 9b cevap paylaştı. Çok içine kapanık 1 2 Yorumla Soran +1 yıl En sosyal insanı bile bu kadar dışlasalar, o da içine kapanık olur Yorumla cembay3507 +1 yıl Hayvan daha iyi ark. Yorumla
Öğrtmenadayı Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 50% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 389 cevap paylaştı. Bendensin 0 0 Yorumla
gelecektekikız Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl neden arkadasın yok? 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Dışlıyorlar beni Yorumla gelecektekikız +1 yıl neden dışlıyorlar Yorumla Soran +1 yıl Spesifik bir sebep yok. Her sınıfta olur ya, içine kapanık, dışlanan birisu Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Vayy be ama insanın hayatta 1 tanecikte olsa dostu olmali
Bence de ama olmuyor işte
Benim de arkadaşım yok 28 yaşından gün aldığım halde belki böylesi hayırlı
Olmasın boşver. Akıllı olursan ruhun ve psikolojin diğer insanlara göre çok güçlü olur.
Benim de yok kişi kendinde nedenini aramalı bence kendine sordun mu?
Hastalık derecesine geldi artık. Emin ol bende sıkıntı yok
Dostum bak tipsizim malım ben herkes saf garip biri der kimseye sataşmam birşey yapmam ama insanlar serseri racon kesicek adam istiyor icraat yapıcaksın olay bu.
Beni tarif ettin ha
Villa derken durumun iyi galiba bizim gibiler genelde daha pasif oluyor yetiştirilmeden tamamen bence. Aile ile alakalı.
Maddi durumla ne alakası var ki
Daha korunaklı yetişme ile bence. Tamamen fikrim manita yap değişirsin.
Arkadaş bile olamıyorum ki sevgili olayım
Aga birşey sorucam net cevap ilk olarak boy kilo ikinci olarak tipini 10 üzerinden puanla.
Boyum uzun. Tip yok ama. Elektro gitar çalıyorum çok iyi. YouTube kanalım var. Ama adın çıkmış bir kere mala. Ne yaparsan inmiyor
Bak kanka ben de aynı işte mal çıktı adım bu çevre de değişmem kanalı at takiplerim. Pc'demisin bir şarkı atıcam sana.
Telefondan giriyorum
Peki bol şans diyeceğim şans yok ki biz de :D
İçine kapanık biri olduğunu düşünürüm
Başka seçeneğim yok ki. Israrla dışlıyorlar.
Neden dışlanıyorsun?
Yani, bir sebep de yok aslında. Sadece dışlıyorlar. Sevmiyorlar. Halbuki çok iyi niyetli ve safım
Tuhaf ama başka kişilerin düşüncelerini bu kadar benimseme illaki seni dışlamayan biri çıkar karşına
Umudumu kestim artık ya.
Umudunu bırakma illaki arkadaşın olur. Üzülme 🙃
Biraz tuhaf sanki
Değil mi
Ortam şahane konum at
Daha bir şey görmedin. Site burası. Villa sitesi. En yakın komşu yüz metre ileride. Kimse yok etrafta
Evinin ozelligini anlat demedim ki saaanaaa
Virüs bulaşacak derdi yok, onu demek istedim
Konum atsana olum kaptın manitayı
uzdun beni su an. ben ortak olurum cekirdegine
Sosyal mesafe 😂
Afiyet olsun
Teşekkürler
Çok içine kapanık
En sosyal insanı bile bu kadar dışlasalar, o da içine kapanık olur
Hayvan daha iyi ark.
Bendensin
Asosyal aga bee
Aga be
neden arkadasın yok?
Dışlıyorlar beni
neden dışlıyorlar
Spesifik bir sebep yok. Her sınıfta olur ya, içine kapanık, dışlanan birisu