Aşırı asosyalim. İnsanlarla iletişimimi nasıl güçlendiririm?

27 yaşındayım. dışarı çıkmıyorum arkadaşım yok , ailemle iletişimim yok insan içine çıkamıyorum sevgilim olmadı. toplumdan soyut ve izole yaşıyorum.

Mesela insan içine çıkmayı sevmedigim için alışveriş yapmadım hiç giyecek birseyim yok. Nerde yanlış yapiyorum
Aşırı asosyalim. İnsanlarla iletişimimi nasıl güçlendiririm?
Cevapla