Dünyanın görüp görebilceği en büyük loserim. Nasıl üstesinden gelebilirim?

Ailemin üstüme düşmesi sürekli benle ilgilenmleri, ilkokuldaki arkadaşlarımın kötü olması şimdiki karakterimi etkiledi. Kendime acıma, sessiz, içine kapanık, özgüvensiz biri. Sosyal hayatım alt üst. Menzuniyetin son haftası galiba aşık oldum dediğim kıza açılmadan, kızın numarasını almadan okul bitti. Pişmanlıktan ölüyorum zaten. Nasıl üstesinden geleblirim bu şeyin
Dünyanın görüp görebilceği en büyük loserim. Nasıl üstesinden gelebilirim?
Cevapla