Elimizde olan şeylerin kıymetini neden kaybedince anlıyoruz?

Bunun adı nankörlük mü, alışmışlık mı, yoksa sahiplik duygusu mu bilmiyorum.. İster hayatımızdaki bir insan, ister bir eşya ya da bir durum olsun, neden hep en baştan kıymetini bilmeyiz birtakım şeylerin? Kaybedince neden değerlenir bir takım şeyler? Şu virüslü günlerde, dışarıya çıkmak bile lüks hale gelmişken, günlük koşuşturmacaların bile ne kadar önemli olduğunu farketmişken böyle bir soru sormak istedim.

Sizce neden birtakım şeyleri kaybedince değerini farkediyoruz, öncesinde farkedemiyoruz?
Elimizde olan şeylerin kıymetini neden kaybedince anlıyoruz?
Elimizde olan şeylerin kıymetini neden kaybedince anlıyoruz?
Cevapla