Hayat herşeyi sunmuyor. Bazen bir duyguyu ya da imkanı hiç tatmaz, bilmezken; bir anda elinden alındığını, kaybettiğin de olur. Senin için hangisi daha kötü?
Senin için birşeyin hiç olmaması mı yoksa sonradan kaybedilmesi mi daha kötüdür?
Olmamasına raziyim, Oluyormuş gibi olmasın yeter diyorlar ya bu durumda öyle işte hiç olmasaydı daha iyi olurdu bazı şeyler, ama olduğu zaman sonradan kaybediyorsun ya işte o kötü birşey, işte o olmasın kimsenin hayatında, çünkü biliyorsundur yok yani hiç olmadı üzülmez insan, ama olunca insan değer bilmeyip kaybedince işte o yıpratıyor insanı o olmasın hayatımızda.
Sonradan kaybedilmesi daha çok acı verir. Biliyorsundur, alışmışsındır, seviyorsundur, tabii ki yokluğu acı verir. Hiç olmayan bir şeyi istersin, beklersin fakat diğeri kadar acı vermez
Birşeyin hiç olmamadığı zaman onu bilirsin ama elinde varken sonradan kaybedilmesi daha kötüdür çünkü insan bu olacakmış gibi gösterilip kaybedilince daha kötü olur. Keşke bilmeseydim dersin...