Senin için birşeyin hiç olmaması mı yoksa sonradan kaybedilmesi mi daha kötüdür?

Hayat herşeyi sunmuyor. Bazen bir duyguyu ya da imkanı hiç tatmaz, bilmezken; bir anda elinden alındığını, kaybettiğin de olur.

Senin için hangisi daha kötü?
Senin için birşeyin hiç olmaması mı yoksa sonradan kaybedilmesi mi daha kötüdür?
Senin için birşeyin hiç olmaması mı yoksa sonradan kaybedilmesi mi daha kötüdür?
Cevapla