Hic bir yeteneğim yok, zamanım cok bos geciyor?

Bütün arkadaslarımın kendine ozgu yetenekleri var.kimisi cok guzel resım yapıyor, kimi müzik aleti calıyor kiminin sesi yok guzel kimi cok ıyı tenis oynuyor benimse hic bir yetenegim yok kendimi cok işe yaramaz hissediyorum.işin kötüsü bir kursa gitmeye -basketbol, piyano vs- cesaretim yok, sanki beceremeyecekmisim gibi geliyor.sizce ne yapmalaıyım? :(
Hic bir yeteneğim yok, zamanım cok bos geciyor?
Cevapla