Kızlar, İkizim öldü kendimi eksik hissediyorum benim gibi hisseden var mı (ikiz) ?

İkizim öldü, kendimi eksik hissediyorum, kendi kendime konuşuyorum, gizli birşeyim olduğunda birine anlatma isteğim oluyor, ama anlatacağım insan olsa bile bir eksiklik hissediyorum. Sanki içimde biri var gibi, beni dinleyen o gibi, benimle konuşan ikizim gibi, ikizim bebekken öldü. Kendi duygularımda da değişiklik bir tuhaflık var. Sürekli değişik rüyalar görürüm. Bir derdim olduğunda hep birine anlatma isteği oluyor, eksiklik hissediyorum, içimde yalnız kalmışım gibi, ikizimi hatırlamasam bile gözlerim doluyor. Böyle olan var mı? ya da buna benzer?
Kızlar, İkizim öldü kendimi eksik hissediyorum benim gibi hisseden var mı (ikiz) ?
Cevapla