Trafikte Karsıdan Karsıya Gecerken Önce Sagamı Yoksa Solamı
Bakarasınız?
Bakarasınız?
avrupada yaşadıgım için bizim için sıkıntı olmuyor yola adımını at araç 180 ile gelse bile birden duruyor türkiyedekiler ise yola adım atanı görür görmez hıza iyice yükleniyorlar beyin göçü yaşıyorlar yaya'ya carptıktan sonra birde kacanlar var tam komedi o kadar güvenlik kameraları var aracın ruhsatı senin üstüne sen nereye kacıyon anlamış degilim birde bütün soförler aynı duyguyu paylaşıyor galiba korktum o yüzden kaçtım :D
İlk geçilen yolda arabalar genelde soldan geliyor sağdan geleni görmedim :/
Taşıt trafiği sağdan işlediği için, önce sola sonra sağa sonra tekrar sola bakıp geçerim.
Doğrusu bu zaten.
Teşekkür ederim :)
siz önce sola bakıyorsunuz da bizim burada sağa bakmak gerek önce :D
Cevap
10Cevap
Normalde tek sefer olmak üzere sol-sağ-sol olmalı ama ülkemiz de bunun daha uzun versiyonu gerekli.
Sola bakıyorum ama İstanbul'da mecburen aynı anda heryere bakmak gerekiyor nerden ne çıkacağı hic belli olmuyor.
gökten bile düşebilir dimi
bakmıyorum ben kader e inanıyorum
bu gidişle çok yaşamam.D
Bu Soruya Karşılık Sen Karşı'ya Geçmesen'de Olur..!
Artik düzgün bakmiyorum desem? ..
Ben direkt atlıyorum.
bodoslama yardırıyorum kanks zaten benı goren duruo
önce sağa bakarım, sağ sünnettir
yukarı bak, kafana uçak düşebilir
önce sola sonra saga.. tekrar sola devam...
Ben hiç bakmıyorum kadere bırakıyorum bu işleri
önce sol
Sol - Sağ - Sol
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar