Helloo 🎈Canımcımlar yağmurlu ve koronalı bir geceden selam olsun hepinize... Sizinle küsmek mi daha zor, yoksa barışmak mı? Benimle barışmak daha zor siz peki... #invictus16
Ben insanlarla küsemem. Sadece barışırım. Allahımmm yine fıstık fındık tadındaki çocuk değil mi ooo🥰🥰🥰 Ekranı ısırıcam😬 Konu neydi yaa; ha benle küsmek zordur yani. Sevdiğim değer verdiğim insanlara ne küsebilirim ne de küsmelerine izin veririm.
Görseli görünce yüzümde tebessümler oluştu. Çocukluğun en güzel yanı sanırım küsmeyi bilmemesi ya da kısa sürmesiydi. Benimle küsmeyi becerebilen barışmak için epeyce dil dökmesi gerekecektir. Beni kırıp küsen, sırt dönen insan barıştan söz etmesi suya yazı yazmak gibi bir sonuç doğurur, dediğiniz gibi epeyce zordur.
Kolay kolay küsmem yani alınganım falan ama uzun süreli olarak küsmem için çok kırılmış ve çok üzülmüş olmam lazım yani karşımda ki insan beni küstürmeyi başardıysa onunla biraz zor barışırım, bir de kincilik var maalesef ki özür dilese barışsak bile yapılan hatayı bir türlü unutamıyorum.😞
Açık ara barışmak en sevmedigim şey küsmek nedir ya çocuk musun? düşüncesiyle şuana kadar pek çok insanı bu yüzden hayatımdan çıkardım tabi bende az manyak değilim