Pes edip yol mu verir siniz, yoksa vazgeçmem diyerek yön mü gösterir siniz?


Bana vakit ayırmayan beni düşünmeyen, beni anlamak istemeyen ve bu konuda direten insanlara yön veremem. Çünkü anlamazlar. Döner dolaşır yine aynısı olur çünkü. Eee bende yön vermektense direkt yol veririm. İstediği yere gidebilirler dönmemek üzere
Bugüne kadar sevdiğim insanlara hep yol gösterdim onlara yardım ettim ve elimden geldiğince kol kanat gerdim
Ama tanımadığım insanlar eğer bana vakit ayırmıyorsa anlamak istemiyor ya da düşünmüyorsa bu onun sorununder işime bakarım ha bir böyle bir durum var eğer bu kişilwrden bir menfaatim bile olsa yinede işime bakar arkamı dörim çünki menfaatçi bir kişi değilim
Yön vermek değilde bunları yapan insana defalarca rahatsızlığımı dile getiririm anlaması için ama değişmiyorsa yolu kendisi bulmuştur zaten benlik bir şey kalmamıştır..
Cevap
28Cevap
Yön gösteririm hala anlamıyosa yapcak bişey yok zaten istemiyodur eyvallah der geçerim
Önce vazgeçmem yön vermeye çalışırım ama burnun dikine gidiyorsa bitmistir sabrin da bir sonu var.
Kendi hallerine bırakırım. Kendi iç sesimi kendim dinlerim.
Sabrımın bir sınırı vardır. Hayatımdaki sayılı kişiler bu sınırı aşmama sebep olabilir ama diğerleri için asla düşünmem. Tabi ki yol.
Herkesin bir kaç kez şansı olabileceğini düşünüyorum. Belli bir noktadan sonrası kendi bileceği şey. Bende çok uğraşmam.
Zaman ⏱ harcayacak bir durum yok, hayat onlara ya kaybedip, hatalarını düzeltmesini öğretir, ya da kaybettikleri ile yaşarlar..
Pes ederek yol vermem , direkt yol veririm , eşşek kadar insanı bu saatten sonra yontmayla kim uğraşacak
Yol da vermem yön de. Kendimi geri çekerim. (Bu arada ‘siniz’ birlikte yazılır)
Bu saatten sonra eğitecek dğeilim 24 yaşına gelmişim, Türkan Şoray mıyım ben büyütücem. Dadılık yapacak yaşı geçtik adam olsun gerisi kolay.
Yol veririm Bana değer vermeyeni hayatımda tutmam 🌺
Sana saniyesini bile feda etmeyen birine ömrünü vermek de enayilik olurdu
Böyle birine yol veremem o zaten kendi yolundadır. Ben de yönümü değiştiririm.
Yol veririm. Verdiğim değeri vermeyen herkese yol veririm
Yol verdim ama üzgünüm. Kendimi toparlamaya çalışıyorum.
Yön vermek bana göre değil. Yol verip gitmem yol alıp giderim en iyisi.
Kimseye yön göstermekle ugrasamam seviyosa zaten bana vakit ayırır
Kapının yolu gösteririm bulamassa kapiyi ona getirim falan jsj
İlk yön veririm ikinci şansı herkes hakediyor. Eğer hala aynı ise bu sefer blackliste eklerim.
İki üç sefer sitem ederim sonrasında yol görünür uğraşamam yaa.
Boşa zaman harcamaya gerek yok, ayrılmak en doğrusu
Yön veriyorum kendimi yıpratıncaya kadar çabalıyorum (, bu huyumdan bir bir vazvazgeçemedim gitti🙄) ondan sonra da dersimi alır otururum..
Yol vermemek için çabalıyordum saçma bir çaba artık yol alsın herkes kafasındayım. Kimseyi yolunda etmeyelim.
Ben birşey vermem kendisi seçer
Yön veririm baktım algılamıyor yol veririm, öylede yaptım hep.
Bana vakit ayırmayan insanlar, bana vakit ayırmak istemiyordur yani yol veririm 🤪
Açıkçası yol bile vermem kendi yolunu kendi bulsun beni ilgilendirmez
Ikisi arasinda fark var ama. Gercek manadaysa evet ama ilgi budalaligiysa kastin hayir.
Hayat kısa kuşlar uçuyor..
Yön vermeye çalışırım baktım olmuyor yol veririm.
Yön vermeye calisirim baktım olmadı yönünü cıkısa cevirirm
Tabiki yol verilmeli. Bende gerekeni yapıp yol verirdim.😊
1 defa yön sonrası toleransa girer anlamıyorsa yol paklar tabiki..
Ah bu sıralar çok cani birisi oldum. Kimse umurumda değil
Onu düzeltmeye harcayacağım zamanı daha iyi insanlar bulmaya harcarım.
Kendi haline bırakırım
En hayırlısı yol vermektir.
Kendi yolumu değiştiririm.
yol hatta hızlı gitsin diye koşmasını isterim
Zamanla yola gelirler yön vermek güzeldir
yoll
ne yön nede yol veririrm
kendi haline bırakırım
Yol veririm sabah akşam alırlar ;)
Sonu belli şey için uğraşmaya değmez...
Pusula veririm
duygular bittiyse yol veririm
Yol verir keyfime bakarım
Beni düşünmeyeni ben niye düşüneyim yaw
Önce yön veririm baktım olmuyor yol veririm
Uğraşamıyorum kimseyle az insan çok huzur...
Yol veririm hiç kendimi uzmem güle güle
Yol vermek daha mantıklı
Bazi şeyleri yapmak söylemek ten zor oluyor
Yol veririm yönünü kendi bulur
Bir güzel yol veririm.
Zaman harcayamam yürüsün baksın işine
Yön vererek şans veririm , sonrasında yol
Yol herkes için her zaman açıktır.
Yolverin. Wolverine.
Artık yol veriyorum.
Yol verdum gittu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?