Hayatım boyunca insanları değersiz hissettirmedim… Sizi değersiz hissettiren durumları terk ederken gözünüzü bile kırpmayın …

Hayatım boyunca insanları değersiz hissettirmedim… Sizi değersiz hissettiren durumları terk ederken gözünüzü bile kırpmayın …

Herkes ilk haliyle kalmıyor malisef bende seziyorum neden son zamanlarda durgun soğuk önceden deli gibi merak eden insanlara ne oldu? Sonrasında zaten çıkıyor ortaya çok üstüne gitmiyorum kendi açıklarsa açıklar ya da durum varsa der bazıları karın doyurmuyor ama olsun yetinmek en büyük lokmadir diye devam ediyorum ben.
Hayır uğraşmam bunun için
Cevap
4Cevap
Evet o yine arkama bakmayi sevmiyorum. İstenmediğimi anladığım an bitiyor
HAyır ben umursamam bile
Varlığım konfor alanlarını genişletiyor tabiki de yokluğum rahatsız ediyor. Var olma çabam nefesim yettiğince o nefesi verenin hatrına.
Hayır o saygısızlığı kendime yakıştıramadığım için yapmam yani artık
Yokluğumla ilgilenmiyorum, varlığımdan rahatsızlık duyulan bir yerde kalmam zaten😏
Hadi sıralayın bakalım 2007 facebook ya da 2024 TikTok slogan sözlerinizi
Var olmaya calismisligim oldu maalesef. İnsan bazı şeyleri yaşamadan anlamıyor.
Çalışmam. Kişi onu önemsemeyen insanlar için kendini hırpalamamalı bence
Safım diyim siz anlayın
Hayır çalışmam kendime saygısızlık yapmam
Ettim ama daha da kötü bir yere düstüm
Varlığım ona anlam kalmıyorsa var olmama gerek yok
Çalıştım bir gençlik hatasıydı
hayir asla, bu kendime saygisizlik olur
Doğru diyorsun kardeşim
Kimse hiçbi skmi hak etmiyor
Niye rahatsız edeyim canım
hayir oyle biri hicbi zaman olmadim
Hayır
Hayır etmem
Zaten onların hatrına ayakta duruyoruz.
Hiç uğraşamam
Hayır ne gerek var
Hiç gereği yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?