Hangisini en çok tercih edersiniz.
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İnsanları kırmak istemem evet derim ve Bir insanın Allah razı olsun demesi için de içimden gelerek yardımcı olurum çünkü en güzel hediye Allah razı olsun demektir.
Gerektiginde evet gerektiğinde hayır diyorum çok şükür. Aksi takdir de herşeye evet dersen bir süre sonra insanlar tepene çıkmaya başlar, üzülen kişinin kendisinden başkası olmaz.
Sanırım ben çok evet çiyim ya aslında hiçte iyi bir şey değil bu, insanın bazen hayır demesini de bilmesi gerekir. Evet çi insan boyun eğen gibi geliyor bana...
Eig için teşekkür ederim :)
Evet derim genelde 😊
Cevap
34Cevap
Doğrusu budur bence...
Hayır demeyi öğrenmek lazım
Herşeye evet denilmeZ
Mantıklı
Hayir dersem karsimdaki uzulur diye hayir demeyi ogrenemedim bir turlu
İnsanlar şaçmalarsa ki öyleler cevaplarım genelde hayır olur
Ben geçimli adamım her zaman evet diyeceğim kişiler ile olurum.. Menfi kişiler ile olmam..
Sevdiğim insanlara hayır deyince kendimi suçlu gibi hissediyorum
herşeye hayır diyorum biri selam verse dahi hayır diyecek haldeyim
burada bile çıkıyor her şey ortaya bu hayatta erkeğin her dediğine hayır der kızlar ama kızların her dediğine de erkekler evet der bu oran büyük oranda bunun oranı
Hayat Bana Hep Hayır Der, Bende Hayatın İnadına Herşeye Hayır Derim 🖤😴
Genel olarak uyumlu bir insanım ama çevreme insan seçerken de benimle birlikte evet diyenleri tercih ediyorum hayır diyeceklere saygı duyarım ama bı paylaşımım olmaz.
Yerine göre demeyi tercih ederim ama daha çok evet demişimdir
Maalesef hep evet diyom hayır dediğimde dışlanacağımı sanıyorum
Galiba hayır daha çok diyorum 🤣🤣🤣
Hayır derim
Galiba en çok hayır diyorum
Hayır demeyi ögrendim
mutlu olmak istiyorsan hayır demesini mutlu etmek için evet demesini bileceksin
Muhatabim kadinsa evet im daha coktur
Genellikle sosyal yaşantımda hayır diyemiyorum.
Evet demeyi tercih ederim
Normalde evet
insanlara hayır
Sanki biraz hayırcıyım 😒
Muhalifimdir hep hayır derim
Hayır demeyi pek beceremeyenlerdenim.
hayır demeyi öğrenirken kaybedenlerdenim..
İnsanlar genelde evet sözünü daha kolay söyler.
Hayır.
Evet sanırım
Hayır demekte biraz zorlanıyorum
Hayır
Evet derim
yüzde 50ye 50
Hayır
Hayır. 😇
Evet diyorum genelde
Evetçiyim ben
Hayır
Orta
Risk almayı severim 😁
Reddetmek çok hoşuma gidiyor o yüzden hayır
kizlara mesaj cok gittiginde cok hayir diyor 😉
Hayır diyemedigim icin bu haldeyiz
Tahminiim yok
evet derim
Hayır
Evet diyorum
ben hayır sanki
Evet derim sanırım
Hayır fazla demem
duruma göre değişir.
Evet
Genelde evet derim
bilmem
Hayır
Hayir derim 🙄
hayır derim genelde
Hayır.
Evet diyorum galiba
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?