Kişilik & Karakter Hayatınızın sonuna kadar “evet” demeyi mi seçerdiniz yoksa “hayır” mı? Blondesmann Takip Et FenomenMaster Yaş: 27 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 20 Yapay Zekaya Sor Hayatınızın sonuna kadar evet veya hayır diyecek olsaydınız hangisini seçerdin? Hayatınızın sonuna kadar “evet” demeyi mi seçerdiniz yoksa “hayır” mı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı. Hayır derim 0 0 Yorumla
KıtanınAsyası Takip Et Xper 4 Yaş: 23 , eic 42% +1 yıl hayır demek mantıklı gelse de çoğumuz zaten ömrümüzün sonuna kadar hep istemediğimiz şeylere bile evet diyoruz :D 0 0 Yorumla
Amanoof Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Her şeye evet denilmeyeceği gibi hayır da denmez. Çoğu zaman hayır kullanıyorum. 1 0 Yorumla
aerolite Takip Et Master Yaş: 57 , eic 31% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7b cevap paylaştı. Bu ülkede herşeye evet dersek, bütün girişlerden bizi... 😶 0 0 Yorumla
Gamzelim5621 Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Bu duruma göre değişir ewt denilcek seler var hayır denilcek seler var ama bazılarida hayirada alışması lazım çoğu erkekler hayıri pek sevmezler mesela kabul etmezler yanlismiyim 0 0 Yorumla
Bahtsızzbedeviiiii Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 339 cevap paylaştı. Her hayırda vardır bir hayır 1 0 Yorumla
terziayca Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 72% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Duruma göre değişir 0 0 Yorumla
Neveaşıkbiri Takip Et FenomenMaster Yaş: 23 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,1b cevap paylaştı. Hayır tabiki😄 0 0 Yorumla
birsuskuncicek Takip Et Mentor Yaş: 29 , eic 81% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı. Çiçekler de hayr der 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Hayır derim
hayır demek mantıklı gelse de çoğumuz zaten ömrümüzün sonuna kadar hep istemediğimiz şeylere bile evet diyoruz :D
Her şeye evet denilmeyeceği gibi hayır da denmez. Çoğu zaman hayır kullanıyorum.
Bu ülkede herşeye evet dersek, bütün girişlerden bizi... 😶
Susma hakkimi kullaniyorum ama hayjr derim heraldee
Bu duruma göre değişir ewt denilcek seler var hayır denilcek seler var ama bazılarida hayirada alışması lazım çoğu erkekler hayıri pek sevmezler mesela kabul etmezler yanlismiyim
Her hayırda vardır bir hayır
Duruma göre değişir
Hayır bana göre daha uygun.
Hayır tabiki😄
Evet dersem daha karlı çıkarım gibi
Hayır
Hayır.
Çiçekler de hayr der
Hayır