Kendinizle dost musunuz yoksa kendinize düşman mısınız? Peki, neden?

İnsanın en iyi dostu kendisidir ama yeri gelir en azılı düşmanı da kendisi olur.
Peki siz kendinizle dost musunuz düşman mı? Neden?
Kendinizle ne kadar iyi anlaşıyorsunuz? Her şey yolunda mı?
Kendinizle ne kadar iyi anlaşıyorsunuz? Her şey yolunda mı?
Kendinizle dost musunuz yoksa kendinize düşman mısınız? Peki, neden?
Cevapla