Herhangi bir şey olsun. Ne oldugu farketmez. yazdikca yazasim dudundukce dusunesim geliyor. Sebebini bilmiyorum. Arada asigim saniyorum ama tek sebep bu olamaz. Her an her seyi düşünüyorum. Ve bu bazen insanlara garip geliyor. Kurtulmak istedim kactim vazgectim ama iki yil sonunda deliriyordum. Cunku o iki yil sonunda asik oldum. ondan oncede olmustu ama simdi onu unuttum. Sonra tekrar dusunmeye basladim ve kurtuldum ama dusunceden kurtulamiyorum. Yine asik oldum. Daha dogrusu hoslaniyorum. Ama asikta olmak dusunmekte istemiyorum. Off ben niye cok dusunuyorum? Ben bile sebep bulamiyorum.Garip miyim ne? Peki garip ne gercekten garip kavramina uyuyor muyum herkesin garip kacrami ayni mi? Daha uzar gider.
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılMerhaba arkadaşlar soruna cevap vermek istiorum belki sizlere bir yararı olur solieceklerimin dusunce sorunu DİE birşey yoktur aslnda insanız sonuçta dusunuruz sorun dediğimiz şey fazla düşünmek her an her sanie hep herşeyi düşünmek sorun dediğimiz bu peki biz daha önce boylemiydik? Hayır bu belli bir zamandan sonra hayatımızda yaşadığımız sorunlardan sıkıntılardan ötürü bir şey yanı bir nevi bunalımdayız mutsuzuz huzursuz sıkıntılı sıkılmadıgımız bir an dusunurmuyuz? Hayır bir film mesela o filmi anlamaya calısmak yerine o filmi izlemek filmin sonunu merak etmek o filmden zevk almak düşüncemizi engeller bizler bu durumu kafaya takıp sorun dersek sorunluyuz dersek bunu takıntı haline getiririz ve bu sorun ortadan kalkmaz fakat biz bu soruna sorun deilde sıkıntıdan umutsuzluktan ötürü geldiğimiz bir durum dersek? Ve mutluluğun peşinden kosarsak? Mutlu olursak :) gereksiz bir şeyi düşünmeye basladıgınızda gerekli mantıklı düzgün güzel bir şeyi düşünsek gereksiz birseyi dusunmemeyi başara biliriz hepimizin iradesi var ve bu irade düşünceleri sustura bilir bunu basarabiliriz hayata dönük iyi bir şekilde düşünmeli iyi bir şekilde yasamalıyız kendimizi her ne kadar kötü gorursek gorelim kendimizi rahat bırakmalıyız aslnda kendimizdeyiz ve hiç bir sorun yok sorun luyuz deip kendi kendimizi düşünmeye mahkum ediyoruz oysa rahat olmalıyız normalde naslsnz iyi deilmisiniz? İyisiniz rahatsınız konuştuğunuz yaptıgınız şeylerde bir sacmalık Yok demi? Olsada arada sırada yanı aslnda hiç bir sorunumuz yokken sorunumuz var dioruz sorun haline getiriyoruz bazen bosvermek gerekir rahat olmak es geçmek oyuzden kendi kendinize sorun yapmayın hayatı yaşayın hayatı sevin mutlu olun hayatı severek yaşayın umarım anlatabilmisimdir
20 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılBeni mi anlattın bana mı öyle geldi :) Ben de öyleyim. Bu sorunun çooook fazla cevabı var. Bir o kadar da basit ve tek bir genel açıklaması var. İnsan olmak yeterli bir sebep düşünmek için. Hem üzülme, Düşünmeyen insana insan demeye çekinirim ben. Boyna yüktür o baş düşünmezsen eğer. De mi? :) Düşünmek en az yağmur kadar güzel. Sev onu, çünkü kurtulamazsın. Barışık yaşa. Güzel bir özellik bu. kıymetini bil.
13 Yorumla
Soran+1 yılTek faydasi gizemli sirli garip gorup vazgecememeleri vazgectiklerinde ise birakmamaya calismalari bazisinin nefret etmesi ama insan silmek kolayda sonrasi cok aci be
- +1 yıl
bak kaç yaşındasın bilmem.. ama şu var ki herkes 18 yaşına bastığında düşünebilen (sağlıklı düşünebilen) Farkında yaşayan bir birey olmuyor. bana kalırsa aklın ergenlik dönemi düşünmeye başladığın anda bitiyor. belki şu an dediğin gibi kötü, ama ilerde bu senin için doğru ve yanlış insanı seçmende etkili olacaktır. bunun için üzülme bile. Nice 25 yaşında olup da düşünmeden yoksun olan sadece dünyaya fotoğraf çekip instagrama atmak, foursquare ile yer bildirimi yapmak için gelen bireyler var. Onların yanında senin gibilerin değeri tartışılmaz bence. Kafası olmayan düşünmeyen adam vazgeçer elbet. Onla senin de işin olmamalı bence. Düşünen insan lazım bizim gibilere. Hem düşünsene boş bir adam hayatında sırf var olmasını istediğin için. Ne kadar güzel olabilir ki... Sen her şeyi düşünüyorsun o düşünmüyor. Hepsinden öte düşünmeyen adam da anlamaz seni zaten. demek ki onlar düşünemiyor. bu da vazgeçme sebebin olmalı. Benim düşüncem budur. sen de dert etme bana kalırsa...
- +1 yıl
hem o kadar acı çekecek şey var ki... Bunun acısı en çok tuz biber hayatına. Madem o kadar düşünüyorsun bunları da düşün bence. Güzel değil belki olanlar ama berbat ötesi filan da değil. Hem şimdilik sadece. O kişiyi bulduğunda , aklın da kabul ettiğinde millet imrenerek bakacak. Emin ol. Çünkü sadece gönlünü etkileyen sempatisi yakısıklılıgı vs.. yanında bir de kafası olacak. :))
+1 yılkafayı sıyırcaz, uyurken aklımıza gelmesinler o yeter bize
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılinsan düşünen bir varlıktır düşün kardeş zarar gelmz :P
20 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
1
Cevap
20Cevap
Düşünmek mutsuzlukla doğru orantılı.Aynısı son 2 yıldır bana da oluyordu. Düşünüyorudum düşünüyordum ama bir sonuca varamıyordum. sonunda anladımki bizim işimiz düşünnmek değil yaşamak. ne kadar çok düşünürsem o kadar çok mutsuzdum. Sonra acısıyla, tatlısıyla, hayatı doyasıya yaşamaya karar verdim, dibine kadar yaşadığım her şeyi hissederek, sonunda üzüleceğimi bilsem bile korkmadan yaşamak, yani kısacası hayatı dibine kadar yaşamak.. Artık düşünsem bile bir sonuca varıyorum. Sonuç iyi ya da kötü. Çünkü biliyorum ki diğer türlü ben çok daha mutsuzum.
10 Yorumla... gülümsemesi, hayallerin gerçek oluşu, şu müzüün güzelliği, bütün herşey yalan olacak biliyo musunuz insanlar, bütün bu vallıklar bakın işte, işte herşey bu, bir hiç! bu bedeni görüyo musunuz? yok ki.. ben bile yokum. ben kimim bilmiyorum. kendime bazen çok değişik şfarhla bahıyorum amma, ne olacak bilmiyorum. hayaller insan mı, yoksa bizler hayal miyiz? gene saçmaladım ben neyse.
11 Yorumla
Soran+1 yılBnde sorguladim bir kere belkide yokuz dedim insanlar tabikide variz yorumu yapti bnde allahim neden dogdum dedim
+1 yılaynısı banada oluyor ve çoğu insana oluyordur herkes birşeyler için ugrasır ama diğerleri ile uyuşmazlık olur ikiside iyilik ister ama hayat bunları çarpıştırır olay cıkınca insanın aklını kurcalar olaylar hem cinsiyetle alakalı kızlar biraz daha çok takar aklına
18 Yorumla
Soran+1 yılHep en iyisi derim ama asla en iyi olmaz bazen berbat olur her sey
- +1 yıl
çoğu insan iyi şeyler düşünür ama beklenmedik şeyler olur senin düşünceli kültürlü arkadaşlara ihtiyacın var ve erkek arkadasın ise hem bir eş hemde düşüncelerinin cevabı olmalı
Soran+1 yılErkek arkadasim var hos ama sevgili degiliz ders arkadasligi sinif arkiligi :/ hp kybederimde beni cok caliskan zeki bulurlar son zmnlardada garip
- +1 yıl
etrafına bu kanıyı verdiğine göre demekki içindekileri dışa vurmaya başlamışsın birazda konuskan arkadaşlara ihtiyacın var sulu olmayacak yalnız
Soran+1 yılBeni yillardir iyi bir kiz arkadas gorurler ama aska gelince ona bunu yapamam sevgili degil arkadas degil anne mi gorurler ne sorsalar bir fikrim vardir yoksada birilerinden ogrenir illa yrdim ederim du bu dk der caktirmadan bzn yaninda sorarim gozlemlerim kuvvetlidir kim ne bilir kimde ne vardir falan
- +1 yıl
zaten birini bir kişi etkilemez insan kendi kendine bir kişiyi sever kendisi istediği için düşündükçe daha cok seveceksin buna engelde olamayacaksın sadece zamana bırakmak olacak gececek zamanla eger istersen cesaretin varsa bir şekilde ona ulaş
Soran+1 yılOnu unutmaya kararliyim sanirim. O arkadasim o eger gelip soylemezse soylemeyecegim belli de etmeyecegim. Birinde kucuktum dinlemedim baska bir coxugu dusmanimla cikti digerine yuz verdik teklif etmedi sevmiyorum dedim artik kararliyim şu an artik sevgilim olabilir ama o gelmeden ben ona soylemem ve belli etmem konusan tek erkek var şu an ama snftan tek o onunlada arkadas gibi konusurum hoslansamda belli etmem sorana soyleyene duyana kadar uzaklasmaya baskasina asik olmaya hatta bir teklif gelirse kabbul etmeue calisicam cunku biktim sevilmemekten sevenide engelliyorum sevende cesaretsiz genelde 3 olcak cok sevdigim belkide arkadas olarak sviyorum bilmiyorum :( nasil emin olabilirim digerleriyle arkasas yoktu tek ben taniyordum ama simdi vat ve onlardan birinden hoslanmis olabilir bnse cok sey yasadim sevgili olmak disinda emin olmam gerek
- +1 yıl
sen konus eger çok istiyorsan bişey kaybetmezsin aynı duygulardan belki o sana söyleyememiştir
Aynı durumdayız başkan ya. Valla bazen düşünmekten uyuyamıyorum bugün de o günlerden biri.
12 Yorumla
Soran+1 yılAynen ya dusunmek berbat bir sey ozellikle anlamayanlarin yaninda
icraat yapamiyan adam cok dusunur. her seyi icinde tutarsan disari yansitmasan senin beyninde kalip kazani kaynatir. bu sadece ask mevzusunda degil. is guc kavga dovus ask sosyal iliskiler hersey icin gecerli. patmama yapmani zamani geldi derim. boooommmm de artik. icindekileri karsindakini surati a vur.
00 Yorumla
+1 yılAha ruh ikizim 😑
Ama ben daha çok düşünürken bir yandanda hayaller kuruyorum. Beynim buharlaşacak bunları yapa yapa.14 Yorumla
Soran+1 yılBise olmuyor ya merak etme :) bazen beynim yaniyo ates filan ama geciyo uyuyunca yoksa kurtarmaz
- +1 yıl
Ya uykum geldiği zaman müzik dinliyorm gelmesin diye de az daha hayal kuruyim diye :D psikomanyakanormaliler başladı
Soran+1 yılAynen muzik dinlemeyince ses geliuo sanki bazen ama bosa uyuyamiyorum
- +1 yıl
Mutlu olman lazım senin. Bendede var o ve mutsuzken aşırı aşırı oluyo
Kişilik & Karakter konusunda 621 cevap paylaştı. Birde düşünemediğini düşün işte o zaman durum vahim olurdu ;)
17 Yorumla
Soran+1 yılDusunmedim bir ara yani calistim siyircaktim millet nasil bu kadar dusuncesiz olabiliyor. Kimileri dusuncelerin sadece filozoflara ait olduguny saniyor :)
Soran+1 yılNe alaka ya? Ben bazen olen insanlari dusunuyorum ve onlari ihmal ettigimizi dusuuyorum ve bu sadece biri ve asik oldugum kisiyide sadexce gozlerine bakarken hayal ederim hani sanada sorcak degilim ne dusundugumu hsyal ettigimi senin aklin basim belli zatn
Soran+1 yılGercekten siyircaktim gaipten sesler duymaya basladim kafamin ici bir makina kadar urultuluydu
Soran+1 yılSana demedim araya pis biri karisti sen alinma ustune
Soran+1 yıltamam sanada
derin düsüncelere dalmak güzel yaa. düsünsenize istediginiz yerde istediginiz kişiyle olabiliyorsunuz, rüya gibi.
10 Yorumla
+1 yılBen de düşünüuyorum sürekli. Beynimde bin tilki, bininin de kuyruğu birbirine değmiyor.
Hatta bazen aynı ayda 2-3 şeyi düşünebiliyorum.00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılsenin hiç arkadaşın yok mu?
12 Yorumla
Soran+1 yılCok var. Ben pek konusmam ondan uzak dururlar samimi 6 arkadas vardir her ortamda farkli farkli digerlrri 20 yi bulur sk grstgum arkadas yok 2 gunde 3 gnde bir falan anca bazen 4 gunde ama şu an yurttayim arkadas illaki var konusmak istrsem illa biri olur
- +1 yıl
düşünme aktar direk o zaman. bunalıma girersin be içim karardı vallahi
bnde cok dusunurum bir turlu bu sey den kurtulamiyorum surekli dusunurum istemiyorum aslinda kendimi dinlemeyi deniyorum zamanla azaliyor
01 Yorumla
Soran+1 yılSakin dinleme bn dinledim gaipten ses duymaya basladim 2 yilda zor kurtuldum :(
Kişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı. Çok düşünme ya da düşüncelerini yapıcı olumlu kendi bütünlüğüne katkıda bulunacak konulara kaydır.Yani düşünme diil düşün ama amaçsız düşünme.
00 Yorumlaspora başla, doğa yürüyüşlerine katıl, o zaman düşünmekten vazgeçersin
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSorgulamak her zaman iyidir.
110 Yorumla
Soran+1 yılAma cok yonlu sorgularim savlarim yoktur. Her acidan bakmaya calisirim
Cevap sahibi+1 yılEn güzeli objektifsin.İnsan düşünmese insan olmaz zaten :))
Cevap sahibi+1 yılNe demişler 3 kere düşün bir kere söyle :)
Soran+1 yılAma bu insanlari skyor cok arastirip cok dusunuyorum derinlemesine arastirmasam tek kelime bilsemde bazen orada yazanlari azcok tahmin ediyorum okumak skci geliyor cok ayrinticiyim ama ayrintilardan nefret ederim cunku hayatimi cok mesgul ediyorlar ama beynim ayrintilar olmadan algilamiyor ya algi sorunu var ya da cok dusunmekten sulaniyor
Cevap sahibi+1 yılÖnüne gelen şeyleri enine boyuna yatırıp düşünmek iyi şeydir , bu kötü değil iyi birşeydir
Soran+1 yılBazen cevremdekilere bakiyorumda tek yaptiklari yiyip icip yatmak gezmek ders calismak bn gece uyumam mesela deyincd ne ypiyorsun diyorlar cok azi bnde der ama herkes farkli seyler yapar iki yildir psikollojimi duzelttim cunku her seyi yansitmam ne gerek varki boylexseylere o yuzden kizkarla cok anlasamam erkeklerle daha rahat anlasirim cok az kizla anlasirim ama goze carpmamak icin kizlarla arkadas olurum hatta erkeklerle konusmam bazilari krndi firsat yaratir bir ara full erkek arkadaslarim vardi onlar net ve cok konusmaya gerek yok ve konusunca dinliyor kizlar kendileri lafa atiliyor o yuzden susuyorsun hic konusmuyorsun derler
Cevap sahibi+1 yılİnsanların derdi kendisi olmuş , çevresindekileri kimse önemsemiyor nerdeyse , nerdeyse her soğuk havada sokakda yatanlar gelir aklıma onları düşünürüm mesela , insanlığı kaybetmemek için düşünmek gerekir...
Cevap sahibi+1 yılhttps://www.youtube.com/watch?v=5BHOCJ5Z5h4 Bu şarkıda sana gelsin o zaman , şimdi dinlediğim şarkıydı :D
Soran+1 yılAcilmiyor acarimda uzun is adini yazar misin? O kdar sey varki dusunecek her seye onem veririm kendimede her isten bur sekilde siyrilirim bazen insankari fekaket sasirtirim genelde terkederim cunku yapacak bir sey kalmamistir cunku biriyle birkez tartisirsan ya da sevilmezsen artik hicbir sey eskisi gibi olmaz. Bunu cok iyi biliyorum birkez vazgexmedim ve en buyuk zarari ben aldim
Cevap sahibi+1 yılGrup yorum - İnsanların içindeyim , aşkta herşeye rağmen güzel şey ama.
+1 yılNe düşünüyorsun mesela :)
01 Yorumla
Soran+1 yılşu an soylediginle ilgili cok sey gecti aklimmdan
Bunlar aslında hep libidodan kaynaklı.
021 Yorumla
Soran+1 yılGerekse kahyada oluruz gocunmayiz biz.
Soran+1 yılBekle terlik geliyor doymazsan diger tekide var :)
Soran+1 yılwww.google.com.tr/search al istedigini sec gondercem kalanlarida ;)
Soran+1 yılDoydun mu canim?
Soran+1 yılbende yumurtasiz yedim pek sevmem yumurtalisini. Kedi yemistir hocam kedi :)
Soran+1 yılSende yemis olabilirsin :) kediyi suclamayalim haklisin
Soran+1 yılAaa... cok kotusun ama bu kadar cabuk gidecegini tahmin etmemistim :)
Soran+1 yılBende bir an uzuldum gittin diye o ksdar laf yedikten sonra mide fesati gecirdin sandim :'(
Soran+1 yılYoksa ordan zehir mi yolladinda haberim olmadi iyisimi sabah ilk is doktora gideyim :( bnde neden karnim agriyor diyordum
Soran+1 yılGizlimiz saklimiz yokki canim bizim :) onlarda bizden dost onlar dost dislama onlari
hayati akisina birak
bir hobi bul kendine012 Yorumla
Soran+1 yılKonsantre olamiyorumki. Heran herseyi dusunuyorum malesef :( sayisal degil asiri sozel sayisal dusunsem coktan icat yapmistim. Kucukken bilimadami olmak istedim ama ancak isletmeye hattaxyetemeyecek kadar kotuyum sinavlara bile farkli farkli yontemlerle cevaplayip berbat ya da iyi ama hic mukemmel olmayan notlarim olmadi şu an unideyim ve bkiyorum tamam anladim ama yapamiyorum illa catistigim noktalar cok ve catistiklarim siliniyor aklimdan
Soran+1 yılCooook skldkca yzrm hatta bir kez pylstim gnlde atarim
Birkezde yzdiklrimi ailem okumus svmdgmi ve yptiklarini yzdim okumuslar bana soylediler ve o gunden sonra duzeldiler. Umarim asik okdugumu ogrenmemislerdir. Paylastigim seyi bircyerden buldum snmislardi ama bn yzmistim. Bir kezde fen dersi icin siir yzdim herkes alkisladi benim yzdigimi duyunca cok guzel dediler geneldecdusuncelerimi yaxarim. Ama yazim berbattir gercekten ihtiyaci olanlar alisanlar okuyabilir sadece
Soran+1 yılBilmiyorum hep kitap okuyoruz derler ama ben yazmayi seviyorum onlar lafta konusur ben cok okumadim ama bu yaz biraz sayi olarak arttiracagim. Makale filan okurum genelde. Duygularimi ifade ederim hattta arkadaslarim bile sosyal paylasimda paylastiklarimi cok guzel bulduklarini soyler benim yazdigim pek bir seyi yayinlamadim yorum yaparim eskiden o da yoktu. Ama yazdigim cok az sey vardir bana edeb ogrtmeni misiniz demiati biri yat siniflara bile bazen bilgi veririm kidisarda gorenler hep calisiyir univ mezimunu sanardi lise 1 den beri suanda oyle sanarlar ogretmen misiniz derler staj yaparken biri yetkili snmisti. Ders kitaplarini gorunce ogrenci oldugumu anlamisti. Staj yerimde iki yer oldu hwp kiskandilar cok caliskan dediler. Tek kusur konusmamam utangacligim.
Soran+1 yılşu an unideyim ve dusunceler cogaldi derslere konsantre olamiyorum artik yazdikca yazasim ozellikle muzik dinledikce dinleyesim agladikca agkayasim gelir eskiden cok ders calisirdim şu an tam bir tembelim
- +1 yıl
aslında iki tavsiyem olucak sana
1 . blogger kurabilirsin yazarsın oraya hem iyi gelen giden olursa takipçi sayın artıkça üç beş bir şey kazanabilirsin
2. evdeyazar.blogspot.com.tr/.../...maceralarm-3.html bu kişiler gibi yapabilrsin böylelikle hem yeteneğini değerlenirsin hem ek bir gelir olabilir yazmak zor iş başarıyormusun bence değerlendir
Soran+1 yılSagol biraz duygularimi yazarim ama bir konuyu evirip ceviripte dusunuurum farkli yonlerden. Eger burada yazarsam bircok sey daha arastiracagim cunku insanlara hitap edecek cunku. Kendimize arkadaslarimiza yazdiklarimamiza bemzsmez heralde.
Soran+1 yılBakarsin olur olursa seni unutmam ;)
Soran+1 yılYapar yapar :) ama sanmiyorum
Sapsın yalnızsın hepsi ondan
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıltakınıtılısındır kesin
01 Yorumla
Soran+1 yılIste bir o yok her bakis acisina acifimxarada reddetsemde
+1 yıldüşün düşün demişler devamını anladın
00 Yorumlauyu sen bence
00 Yorumla
Devamını Gör(6)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Neden bu kadar çok düşünüyorum? hiç bilmiyorum düşünenler buraya gelebilir mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar