Neden bu kadar çok düşünüyorum? hiç bilmiyorum düşünenler buraya gelebilir mi?

Herhangi bir şey olsun. Ne oldugu farketmez. yazdikca yazasim dudundukce dusunesim geliyor. Sebebini bilmiyorum. Arada asigim saniyorum ama tek sebep bu olamaz. Her an her seyi düşünüyorum. Ve bu bazen insanlara garip geliyor. Kurtulmak istedim kactim vazgectim ama iki yil sonunda deliriyordum. Cunku o iki yil sonunda asik oldum. ondan oncede olmustu ama simdi onu unuttum. Sonra tekrar dusunmeye basladim ve kurtuldum ama dusunceden kurtulamiyorum. Yine asik oldum. Daha dogrusu hoslaniyorum. Ama asikta olmak dusunmekte istemiyorum. Off ben niye cok dusunuyorum? Ben bile sebep bulamiyorum.Garip miyim ne? Peki garip ne gercekten garip kavramina uyuyor muyum herkesin garip kacrami ayni mi? Daha uzar gider.
Neden bu kadar çok düşünüyorum? hiç bilmiyorum düşünenler buraya gelebilir mi?
Cevapla