Başkaları mutlu olsun diye kendinden ödün vermek ne kadar doğru?

Başkasının mutluluğu için kendi mutluluğunuz dan pay verirmisiniz?

Sevdiklerimiz için genel de aman o mutlu olsun da önemli değil diyip hep kendimiz den ödün veririz ama insanoğlu çiğ süt emmiş olduğu için ne kadar kıymetini bilir ki bu fedakarlığın. Ne kadar doğru acaba kendimizden ödün vermek?
Başkaları mutlu olsun diye kendinden ödün vermek ne kadar doğru?
Başkaları mutlu olsun diye kendinden ödün vermek ne kadar doğru?
Cevapla