Bağımlılıkların var mı varsa nelerdir ve kurtulmak istiyor musun?

Bağımlılıklarım yok şahsen belki burası olabilir ama o da pek bağımlılık seviyesinde değil sadece bir uğraş çünkü uğraşacak birşey bulamıyorum. Başkada yok kendimi bu konuda kontrol altında tutmaya çalışıyorum çünkü bağımlılıklar vücuttaki mutluluk hormonu dengesini bozuyor bir yerden sonra vücut yeterli dopamini veremiyorum ve daha fazlasını istiyorsun bundan kopmaya çalışıncada zorlanıyorsun çünkü vücut mutlu olmak istiyor ama sen bu hormonu elinden alıyorsun. O yüzden basit şeylerle mutlu olmamız gerekiyor sigara alkol uyuşturucu şeker vb benzeri şeylerden uzak durmak daha sağlıklı bağımlı kalmayacak derecede tüketilmesi hatta hiç tüketilmemesi gerekiyor. Birde psikolojik bağımlılıklar var tabi sevgi bağımlılığı mesela anneye babaya eşe bağımlı olmak gibi şeyler. Herşeyin fazlası zarar yani dozunda tutmak ve zihne hükmetmek gerekiyor yoksa mutluluk dengemiz bozuluyor senin bağımlılıklarin var mı ve bırakmak istiyor musun? Hatta Barış Özcan'ın şu videosunu da koymak istiyorum. Lütfen mutlu olmak için bağımlı olmayalım

https://youtu.be/h0_0HL0nP0U
Bağımlılıklarım var kurtulmak istiyorum
Bağımlılıklarım var kurtulmak istemiyorum
Bağımlılıklarım yok
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel. Soruyu beğenirseniz memnun olurum dostlar🙂
Bağımlılıkların var mı varsa nelerdir ve kurtulmak istiyor musun?
Cevapla