Selm arkadaşlar,
Sizin için hayatta zorluğa sabrederek ilerledikce sonunda huzur oluyormu?
Bazen oluyor, bezen olmuyor "sizce".
Sizin için hayatta zorluğa sabrederek ilerledikce sonunda huzur oluyormu?
Bazen oluyor, bezen olmuyor "sizce".
Konuya göre değişir. Mesela kocasından şiddet gören bir kadına bunu derler, “Sabret, ileride düzelir. Şimdi yuvanız yıkılmasın.” derler ve o aile, kadının mezarı olur.
Pozitif olarak ise, iş hayatında zorluk çeken bir insanı örnek olarak gösterebiliriz. İlk başlarda zorluğuna katlanırsa, ileride çok mutlu sonuçlar elde edebilir.
Sabrın sonu selamet diye boşuna dememişler 😇
😉☺☺
Zorluklar hiç bir zaman bitmez ki ama evet sonunda huzur oluyor ama buna ulaşmanın tek yolu azim dik durmak ve savaşmak güçlü olduğumuz sürece hiç bir zorluk bizi yıkamaz asla vazgeçmeyin çünkü sonun da bir ışık var.
Sabrın sorun selamet derler. Ama sabır taşı değiliz ki biz canim
☺😄Nedemek.
Cevap
7Cevap
Bazen boşa kürek çekiyor insan ve sonu hüsran oluyor. Bazense çok güzel şeyler oluyor. Haklısın yani bazen iyi bazen kötü.
Zorluğun sonu hiç huzur olmadı, her zaman daha büyük bir zorlukla bitti her şey.
Sabreden derviş muradına ermiş
Sabır acıdır meyvesi tatlıdır
Oluyor sabrın sonu selamet derler
Sabrediyoruz bakalım
Güzel değilsin
pollayanacılık gıbı geldı bana bu bence :)
Derken?
Etm noldu?😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?