Merhaba..
Halime Lafçıoglu. Kendimi daha önce hiç kimseye bu kadar yakın hissetmemiştim.. 😎🙆
Sizin de delirdiğinizi düşündüğünüz anlar oluyor mu?
Halime Lafçıoglu. Kendimi daha önce hiç kimseye bu kadar yakın hissetmemiştim.. 😎🙆


Inancı kuvvetli ve bu konuda ilmi olan , duzenli ibadetini ve zikrini yapan bir insan kolay kolay o noktaya gelmez. Çünkü kalpler ancak Allah ı zikretmekle huzur bulur.. Bu Kur'an ayetidir.. Ben ne zaman bu gerceği gördüm , sonrasinda o noktaya hic gelmedim. Öneririm..
Dönem dönem oldu delilikte yaptigim olmustur ama kontrol etmeye calisiyorum kendimi
Zaman zaman delirmek değilde çok sinirlediğimde öfkeden deliye dönüyorum sadece ama kendimi kontrol edebiliyorum.
Bemce delilik her insanın ruhunda var kimi bunu kontrol edebiliyor kimisi ise çaba bile göstermiyor..
Oldukça fazla bu anlar.
Kendimi zor tutuyorum bazen.
Cevap
32Cevap
Yandım Bittim Bir Güzele
Dünya Artık Dar Gözüme
Kaderime Yandım Ağlıyorum
Seni Niye Sevdim Ben
Tövbe Tutmaz Aşk Asla
Sensiz Günler Kap Kara
Sevdiğini Söyle Yalan Olsun
Seni Niye Seçtim Ben
Canım Deli Kız
Gel Hadi Gel
Sevdim Seni Kız
Gel Hadi Gel
Sevmez Olaydım Yandım Eyvah
Yapma Deli Kız Canım Deli Kız
Canım Deli Kız
Gel Bana Gel
Sevdim Seni
Gel Bana Gel
Ben Toplu Ine Sen Çuval Dız
Canım Yandı Kız Canım Kız..
Yani oluyor olabilir ama soylemem gerekirse soyler eylemde bulunmam gerekirsede yaparim :)
Hayir pisman olmam ama tabi sonrasinda sonuclari bedeller dogurabiliyor :)
Keske arkamada yaslanabilip dursam :)
Ooo olmaz mı tabi ki. Ne zaman absürd bir haber görsem kendime soruyorum bu olaylar bana mı anormal geliyor yoksa bende mi bir anormallik var diye.
Devletimiz ve ülkemizin sakinleri sağ olsunlar bu şüpheye sık sık düşürüyorlar beni.
Evet çok oluyor. şu an kendimi, hayatımı, yaptıklarımı sorguluyorum
Sorsan herkes delirmiş hasta psikolojik rahatsızlıgı filan var
Ben çok sakin biriyim dwlirdigim zamanlarda daha bir sakin olup karşımdakini sinirden delirtirim
Deliliğinin farkına varana filozof derler. Yani evet oluyor.
Fotoğrafı görünce istemsizce ver elini öpeyim reis diyesim geldi😂😂 bazen akıllıca bişeyler yapıyorum ben😊
Hayır.. sadece nezle olduğumda huzursuz hissederim biraz..
Aynaya yaklaşıp kendime uzun uzun bakınca cidden delirecekmiş gibi oluyorum. Onun dışında ne delisi canım aa.
Tertemiz delirdik ya.
ben oyle anlarda bu müziği açıyorum
https://www.youtube.com/embed/bkFayE8DqwcMis gibi deliyim..
Evet oluyor. Ama o anların keyfini çıkarıyorum :)
Evet ya, ciddi ben öyle düşünmüyorum Funda.
Tabiki hemde tertemiz delirdim dedim ☺️😀
Arada düşünmek lazım bence.
her zaman öyleyim zaten
Akıllımıyım ki bir sorun bir...
Akıllı olduğum pek söylenemez.
Bu abla bulsun beni kraall
Bende bir anda gemileri yakmam
Bence toplumca 45 likiz delirmeye ne kalmış
Çookk...
Mal cok uğraşıyorum iste bn
Evet nadiren.
Evet
Düşünmüyorum :)
Ben hep deliyim 🤣
Ben deliyim zaten 😏
aha ben valla ben
Her saat
Olmadı👼🏻
Bazen oluyor.
yokk ya :D
Dilberay değil mi bu
Evet bir çok kez
cok nadır
funda
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar