Arkadaşlarım bana alfa kadın diyor sizce kadın nasıl olur?

Arkadaşlarım bana ortamın alfa kadını diyor. Nasıl olduğumu aciklicam ama sizce alfa kadın nasıldır? ( doğal sade ve şık giyinirim genelde. Fazla konusmam bazen tek bir bakışımla onlarca şey anlayabilir karşımdaki. Aşırı hareketlerim yoktur. Ama daima pozotifimdir bazen gülümserim. Konuştuğumda dikkatler bende olur ve fikrim beni sevmeyen veya kıskananlar tarafindan bile önemsenir. Rahatımdır ama laubali asla. )
Arkadaşlarım bana alfa kadın diyor sizce kadın nasıl olur?
Cevapla