Sevgilim mesajda kelimeleri yanlış yazdığı için soğuyorum😐 DETAY okur musunuz?

Yalnıza “yanlız” yazıyor
Herkese “herkez” yazıyor

az önce de bir konu hakkında konuşurken “travma” yerine “tranva” yazdı 😫

Ya demet Akalın gibi “gidiorm geliorm” böyle yazsa eyvallah, derim ki kısaltıyor. Ama bununki kısaltmak değil düpedüz kelimeleri ‘yanlış bilmek’ 🙁 Ve bu beni soğutuyor.. haksız mıyım? Sorunlu muyum?
Sevgilim mesajda kelimeleri yanlış yazdığı için soğuyorum😐 DETAY okur musunuz?
Cevapla