Yetinmeyi bilir misiniz, yoksa hep daha fazlası olsun mu istersiniz?


Yetinmeyi biliyorum ben elimdekinin kıymetini biliyorum
yaşadıklarımın kazançlarımın kayıplarımın farkındayım..
Fakat kıymet bilmeyen insanlarla dolu bir hayatta yetinmeyi bilmek biraz tuhaflık olarak görülüyor..
Daha fazlasında hiç gözüm olmadı
hatta elimdekileri bile çıkardım:))
böyle daha iyi
Küçük şeylerle mutlu olmayı bildiğim için yetinirim. Ama fazlası içinde çabalarım
Yetinmeyi bildiğim için mutluyum.
Cevap
24Cevap
Evet elimdekilerle yetinmesini bilirim. Hic daha fazlasini istemedim cok şükür😊
Evet Allahın takdir ettiği kadarına rıza gösteriyorum
Her insan kendini kayırıyor önce bu yüzden aşka kıyar. Şansa hep kıyılan oldum. Kuşbaşıda olabilirdim. Pirzola da fena değil hani.. 🤔 Karnım acıktı.😀
Yetinmek mutluluk getirir.. mutsuz olmamızın ana sebebi de yetinmemek zaten.
Yetinmeyi iyi bilen biriyim.
Kaybeden bilir yetinmeyi. Hayatını, sevdiklerini, onu mutlu eden her şeyi kaybeden bilir...
Elimdekine sukretmeyi bilirim. Ama ac gozlulukten degil daha iyisi olsun diyede ugrasirim
Buna da şükür hayat :)
Bilirim
Hayallerim hariç her şeyde yetinebilirim.
Yetunmeyi hep bildim.
Kimseye muhtaç değilsem, yetinmeyi bilirim.
Kanaatkar biriyim her şeyle yetinirim
Evet peki söyle onlara onlar bilirmiymiş
Zor sorular bunlar yaa
Bu aralar bu şarkıya sarmış durumdayım
Elindekilerin kıymetini bilmeye çalışıyorum
evet yetinirim her sey azı yeter
bilirim ve şükrederim hep
Küçük şeylerle mutlu olabilirim.
Kimse bilmiyor herkes daha fazlasını ister
Biraz
Keşke bilsem
Hep yetindim ki...
Aza kanaat ederim
Bilirim
Bilmem
Her zmn yetinirim
Allaha şükür bilirim
Bilirim
hayırrr
Evet her haliyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar