

Doğru orantılı
Ne alakası var şimdi
Umursamaz görünüyorum ama bir kalbim var ;(
Doğuştandır
Kalpsiz lanet hain kostak tır
Hissiz olmak istiyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç


Bu insanın karekteri ve yetiştirilme ile alakalı biraz da benim gerek iş hayatım da gerek arkadaş ortamında arkamdan iş çevirmeye kalkan çok oldu. Ama kazdıkları kuyuya kendileri düştü "kurnazı severim benden kurnazını sevmem" demiş şair cin olmadan adam çarpmaya kalkanlar. Hayattan darbe yemeye mahkumlardır. Dolayısıyla demek istediğim şu bunlara rağmen hislerimi yitirmedim hala koşuyorum insanlara hee ne var eskisi kadar. Değil sadece
Bir diğer konu;
Aşk mesk işleri kişi/ kişiler daldan dala atlıyorlar. Herkese mavi boncuk dağıtanlar. Gercek aşkı bulamaz ee bu sefer de kişinin hisleri duyguları yok oluyor. Başkasını hayatına alacağı kişiye de aynı gözle bakıyor. Falan filan uzar gider. Bu konu canısı sağlık, mutluluk ve huzur ile kalınız.✂️
Doğru orantılı ve doğru straje ile ilerleyin
*stratije
Müsteri geldi aceleden yazamadım 🤷♂️
Ama olsun sinir bozucu😂🤷♂️
😂Temam yahu bir şey demedim
doğuştan değildir. biri kalbinizi rızanızla veya rızasiz olarak alır ve size geri vermez esir alır. sizde kalbiniz olmadigi icin kendinizo gucsuz hissedersiniz ve karsi koyamazssiniz. ama kalbiniz artik yoktur sevemezssinizde bu yuzdende kaybedecek birseyiniz kalmamis gibi dusunebilirsiniz. boylece unursamaz davranirsiniz olanlara hayata karsı. velhasıl kalp önemli hocam olmalı ve atmalı.
Bence bazı noktalarda evet ama umursamaz biri çok da kalpli olabilir, ne dedim ben onu da pek anlamadım ama neyse fköffk 👻
Çünkü beynimi okuyorsun barbiem 💘
Hmmmmmmmmmm
Doğuştan değil bazı uruspuuu çocuklarıı yüzünden bu hale geliriz
Cevap
20Cevap
İnsan hissis olursa kalpsiz olur gadası
Zamanla hissizleşiyor insan. Şairin dediği gibi herkes kirleniyordu zamanla.
melaş niye tek soru içinde dört soru soruyorsun ashdgfhasd
yalnızca psikolojisi bozuk insan umursamaz olabilir. gerçek umursamazlıktan bahsediyorum
Umursamaz değilim ama insanların acılarını anlayamıyorum çünkü kendim fazla acı çekmemiş, acı verecek şeylerden uzak durmuş biri olarak bu duygulara uzağım. ota b*ka üzülüp ağlayanları da hiç sevmem.
Umursamazlığın iki çeşidi var kalpsizliğin tek çeşidi var. Umursamaz olmak sonradan da olunavilen birşey ama kalpsizlik hamurundan başlar
Hissizlik yaşanmışlıktandır. Mesela ilk reddedildiğimde ağlamıştım ve lisedeydim ama 9. reddedilişimde (9 farklı kadın) çokta üzülmedim.
Bence ayrı şeylerdir çünkü kalpsizler öfkeyi nefreti siniri önemser... Umursamazların ise önemsediği bir şey yoktur... Ve ikiside doğuştan değildir
Umursamaz biriyimdir ama kalpsiz değilim yani doğru orantılı değil
Kalbi olanlarda umursamaz olurlar. Kalpsizlik ayrı bir şey umursamaz olmak başka bir şey bence kalpsizlerde umursar yiğeeeen
Umursamaz görünüyorum ama benim de minnak, poncik bir kalbim var..
Bence doğuştandır küçüklüğünde nasılsa büyüdümü aynı oluyor genelde insanların karekterini değiştirmek zor
Kalp vicdanla alakalı diye düşünüyorum. birde insanin doğruyu tartacak kalp terazisi olması lazım... Neye göre yaptığını tartacak yoksa
Hisler bittiğinde sogumalar başlar umursamamazlik bu yüzden başlar
bazen insan umursamazsındır ama hissediyorsundur hala derinden, olamaz mı?:)
Kalpsizlik doğuştandır
Hissiz olmak isterdim😂
Sen sakın kalpsiz olanlardan olma
Umursamaz görünüyorum ama bir kalbim var ;(
Hayat, insanı kalpsiz yapar. Doğuştan olmaz.
sonradan ekleniyor bence
aynen kalpsiz olmak doğuştandır
Her insna masum doğar ama başka insanlara dönüşür
Dogru orantılı
ne alakası var
Doğuştan ve egodan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar