Kalpsiz ve umursamaz olmak doğru orantılı mıdır? Ancak bütün hisler yitirildiğinde mi umursamaz olunur? Kalpsizlik doğuştan mıdır?

Kalpsiz ve umursamaz olmak doğru orantılı mıdır? Ancak bütün hisler yitirildiğinde mi umursamaz olunur? Kalpsizlik doğuştan mıdır?
Kalpsiz ve umursamaz olmak doğru orantılı mıdır? Ancak bütün hisler yitirildiğinde mi umursamaz olunur? Kalpsizlik doğuştan mıdır?
Umursamazsındır ama hissediyorsundur hala derinden, olamaz mı?
Doğru orantılı
Ne alakası var şimdi
Umursamaz görünüyorum ama bir kalbim var ;(
Doğuştandır
Kalpsiz lanet hain kostak tır
Hissiz olmak istiyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kalpsiz ve umursamaz olmak doğru orantılı mıdır? Ancak bütün hisler yitirildiğinde mi umursamaz olunur? Kalpsizlik doğuştan mıdır?
Cevapla