Zararın kendine mi, başkalarına mı? Hiç bir zararım yok, bana zararı olanlar var diyenlerden misin?

Non venomous but vicious 🐍
Zararın kendine mi, başkalarına mı? Hiç bir zararım yok, bana zararı olanlar var diyenlerden misin?
Kendi yağımda kavruluyorum
Çok zararlıyım
Sevdiklerime yararım var
Herkes işine baksın
Kendime :(
Kendim ettim kendim buldum Kimsenin suçu yok
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Zararın kendine mi, başkalarına mı? Hiç bir zararım yok, bana zararı olanlar var diyenlerden misin?
Cevapla