Bazen insan hiçlikte kaybolmak ister mi?

Kimi zaman insan oyle bunalıyor öyle açmazda hissediyor ki kendini. Alıp başını gidesi geliyor.
Bazen insan hiçlikte kaybolmak ister mi?
Peki istiyor istemeye de, acaba alıp başınızı gidebilecek kadar cesaretiniz var mı?
Bazen insan hiçlikte kaybolmak ister mi?
Cevapla