Kimi zaman insan oyle bunalıyor öyle açmazda hissediyor ki kendini. Alıp başını gidesi geliyor.Peki istiyor istemeye de, acaba alıp başınızı gidebilecek kadar cesaretiniz var mı?
Hayir hic öyle bir duygum olmadı. Ne kadar canim sıkılsada üzülsem de uzun sürmüyor sevenlerim sağ olsun beni hiç yalnız bırakmadı ve iyi olmam için ne gerekiyorsa yaptılar. Ben yalnızlığı sevmiyorum onun için alıp başımı gitmem gidersem bile cümbül cemaat herkesi toplar öyle giderim gideceğim yere🤗🤗
Yaşamımız bir varoluş ise hiçlik bir yok oluştur kanaatimce bir hiçliğe doğru gider insan oğlu yani tamamen yok oluşa, bunun farkına varıldığı gün ki elbette insanlar bu bilince ulaşacak gelecekte, o zaman dünya daha güzel bir yer olacak.
Tatili gelince ister. Gerçi o tatil hevesi de yılın 12 ayı boyunca da gitmiyor ki. Kendine baş başa kalmak ve huzur istemek, bu kadar karışık ve stresli bir ülkede o kadar temel ve anlamlı bir ihtiyaç ki...
Evet herkeste dönem dönem böyle gel gitler olur herhalde. Kaçacak yer aramak yerine biraz kafa dağıtma yolları bulmak daha zararsız sanırım. Kimse yıpranmaz böylece.
En İyi Cevaplar