Neden uzucu ciddi kotu olaylarda guluyorum. Mesela cenaze ortaminda yuzumde bir tebessum, neden ya hasta miyim ben?

Kotu bir olay anlatilirken, birisi beyin kanamasi gecirmis mesela neden guluyorum veya arkadasim sevgilisinden ayrilmak uzereydi cok uzgundu ve aslinda kimseye anlatmicaktim ama sana anlatayim dedi sıkıntılarını anlatti uzgun bir sekilde ben neden guldum ya sanki mutlu olmusum gibi bu cok rahatsiz edici olmaya basladi sorunum ne?
Güncellemeler
+1 yıl
Psikolojiden anlayan insanciklar var mi acaba?🙁
Neden uzucu ciddi kotu olaylarda guluyorum. Mesela cenaze ortaminda yuzumde bir tebessum, neden ya hasta miyim ben?
Cevapla