İnsan insanın dışını sevip duruyor. İç güzellik ve iç mimarlık nerede? Nerede dekoratif duygu yaşamak ve yaşatmak. Sizin iç güzelliğinizi fark eden biri oldu mu?
İç güzelliğinizi sadece organ mafyası mı önemsiyor?
İşte benim demek istediğimde bu birini sevmek için görmek gerekmez karakterini konuşmasını sohbetini de sevebilir insan ozamangerçk sevgi olur önemli olan gönül gözüyle sevebilmek
Aynen öyle. Herkes az da olsa ilk dış görünüşten etkilenir.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Dış güzelliğiyle bir insandan hoşlanan yaklaşan ve bir ilişkisi olan insanların, arzularıyla hareket ettiğini düşünüyorum, geçici bir hevesin etkisindeler. Yani daha çok alt benlik, yemek içmek, barınmak ve *eks yapmak üremek. Duygusal kısım yok.
Kesinlikle hayır bu devirde hep dış görünüşe önem veriliyor iç güzellik diye bir durum kalmadı artık burası Türkiye burada yok iç mimarlık iç güzellik gibi kavramlar nadir geçerli
En İyi Cevaplar