AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
125Cevap
Yoo ben severim. Aksine gerizekalılara tahammülüm yok
ben benden akıllı kadını görmedim :d görsem belki severim :D
Niye sen kadın mısın 🙄
bak soruya bak :D zeka fışkırıyor
İmm zekadan kasıt anladığın ne acaba merak ettim
neyse eşit değiliz ben kaçtım sen takıl :d
Bak işte kaçarsıniz böyle 👀
yaa allah aşkına niuye sen kadın mısın diye sormanın mantığı ne :D deli oldum. diyorum ki benden akıllı kadın görsem severim diyorum :D al işte kanıtı sensin
😕😕😔😔
yaa sinirlerinize hakim olun tamam zeki olabilirsiniz ama agresif tavırlarınız size canım gibi durumlara sokuyor sakin olun az :D
Ben sakiniimm😖😖😖😖
hı hı eminim çok sakinsin :D
Of sus ya zatn sinirliyim
:D karar ver sakin misin sinirli mi
Sakin ama sinirli
peki by
Bb moruq
canım ergen :D
Canım moruq 😒
Bu olay erkeklere özgü bisey degil. Bu zamanda kimsr kendinden akillilari sevmiyor
Sevip, sevmemem kadının elinde. Aklını nelere kullandığına bağlı..
Bana ne senin aklından zerre çekiciliği olmayan bir kadın akıllı olsa kaç yazar bana ne
Türk erkeklerinin geneli baskın olmayı sever o yüzden kaldıramaz. Birazda yetiştirme tarzından kaynaklı.
Katılıyorum
Özgüvensizliktendir, takılma.
Çok haklısın. Teşekkür ederim 🙏
Erkek her daim kendi himayesi altına girecek birini arar.
Zeki kadın akıllıdır özgürdür her şeye boyun eğmez kolay kolay o yüzden sevmezler.
Ben, zeki kadınları diğerlerine tercih ederim hep de öyle olmuştur.
Akıllı kadınları drğil kendini akıllı sanan ahmakları sevmiyorum
Kesin öyledi ebesini doğum sıranda gondiklediğim
Hahaha o ne demek la 😂
Eben seni doğururken ben de onu gondikliyprdum. Allahım ilk defa ettiğim küfürü açıklıyorum 😂
Hahahahah 😂 ama beni ebem dogurmadi ki
Ki doğrudu
Annem.
Benden daha akıllıysa severim kendi ayaklarinin uzerinde duruyorsa bir de ooo super tabi aldatmayacak aklini kullanip..
Benden akıllı kadın varda ben mi sevmedim hadi ben sevdim o beni sevecek mi
Benden daha bilgili kadin gordum ama daha akillisini henuz goremedim
Cahil toplumlara özgü arzular bunlar. Eşimin cahil bir insan olmasına katlanamam açıkçası
Akilli bir kadin olarak sevilirim sen yanlis dusnuyosn😂
Neden sevmemeyim? Sevilmeyenlerin bahanesi olmasın bu? Ya da kibiri ve şımarıklığı akıl sananların?
Yo ben akıllı ve zeki kadınları severim.
İstisnasındir kesin
Neden seveyim ki gidip de akılsız ve aptal olan birini neden seveyim ki seni anlayan biri olması güzel bir şey
Neden genelliyosun! Benden akıllısını bulursam öpüp alnıma koyuyorum😀
😂😂
Sen beni öpme js
Seni neden öpeyim jsjs😀 teşekkür ederim almiyim zaten 🤦🏻♂️
Çünkü ben senden akilliyim jsj🤭
Buna tek başına karar veremezsin jsjs🤷🏻♂️
Bal gibi veririm 😝
Akıllı hiç bir insan ben daha çok akıllıyım triplerine girmez jsjs
Yaw tribe girmedim ki soru sordum sadece sizde egonuzla cvp verdiğiniz mantiginizla değil .. ben de boş durmadım o kadar 🤗
Egomla cevap vermedim orda kastettiğim şey benden akıllısını neden sevmeyeyim bulursam öpüp alnıma koyarım severim tabiki anlamında küçük hanım 🤦🏻♂️🤷🏻♂️
Hmm peki hep sevin sevilin babay🤗
Demekki dediğin kadar akıllı değilsin ben ilk yazdığımda anlarsın diye düşünmüştüm jsjs
Seninle tartismicam yakışıklı çocuk 😘
Bu atışmalarda tek yaptığınız akıllı görünmeye çalışmak 😃
Kızım karışmasana takılıyoruz biz ya of büyüyü bozma jsks
Bozdu bütün büyü pufff jsjs
😂😂tamam be akıllılar sizi ben aptalım zaten ben kaçar😂😂
Ahahah sen çocuksun karışma bakem aa hadi git yat 🤗😂
Çok zekisin ben bile kaçıyorum ya baksana 😂 😂hadi iyi geceler iyi sohbetler size
Jsjsjsks iyi geceler çocuğum süt içmeyi unutma 😘🤗🤭😂😂
Ay şunu söylemeden gidemeyecem. Ben çocuk gibi olduğumdan bu nicki yapmadım. Akı Kınık - Çocuk gibiyim.
A pardon şakasına demistim kirdiysam özür dilerim 🙏
Yok kızz neye kırılacam😃 sadece böyle söyleyen çok oluyor şarkı sözü olduğunu kimse bilmiyor ondan dedim😊
Ha iyi o zaman sevindim 🤩 teşekkür ederim anlayışlı aciklaman için 🤗bb kaçtım 🤭
Rica ederim. İyi geceler 😊
Sonucu tatlıya bağlamışsınız jsjs iyi geceler hanımlar 🙋🏻♂️😊
Biz kadınlar her zman tatliyiz 🤭iyi geceler Frankfurtcum 🤗
Frankenstein bisy sorcam?
Tabi buyrun gizli hanım?
bir erkek ilk görüştüğü biryle neden cinsellik düşünür? Bu tip uzak durulması gereken biri midir?
Özelden yaz uluorta soru cevaplanmaz gizli🙋🏻♂️
Gizli kızımız😃 bu sorunun cevabını aptallar bile biliyor
Ya çocuğum bisye de atlama bir mantıklı yorum alalım dedik of 😂
Yok bence sen Frannkestein u kapma derdindesin. 😂😂😂😂😂😂
Ya yok kızım uluorta kapma yapılır mı😂 burda sen de varsın belki münazara tarzı yorum yapılır fikir alırım die sordum. Aksini düşünmeyin lütfen 🤗
Kadın çok akıllısı yok boşuna dememisler en kötüsü de kendisini akıllı zanneden tipler iğrenç mide bulandirci
Bak işine kezban.
Sen hep akıllı olsan ne olur..
Biz akıllı kızları severiz parası yok diye uyuz oluyoruz
Paramız olmadığını nerden biliyorsunuz ki
Gezdigimiz kızı bilmiyormuyuz evden alan biz bırakan biz sana noldu heycanlandin
Kadınlar sever Ama erkekleri bilmiyorum.
Erkeklerde sever.
Erkekler sevmiyor @impuls
Ben seviyorum.
Kadın aklını hep etkileyici bulmuşumdur dilerim ki benim eşimde çok zeki biri olur
Çünkü kendilerine yediremezler😂 Yalnız bilmiyorlar ki kadınlar erkeklerden daha zeki😉😆
Niye sevmesinler ki? Ben aeverim arkadaş. Aptallarla hayat geçmez net.
Ben daima muhattap olacağım kadının akıllı ahlaklı üstün kişiliğe kariyere sahip olmasını isterim.
korkarlar çünkü baş edemezler aciz kalırlar 😁
Çok haklısın 👏👏
tabi ki 😎
Mantıklı insanlara hep hayran kalmışimdir 🤭😃
ne kadar güzel ilk defa hayranım oluyor genelde ben hayran kalırım zeki kadınlara 😏
Bu da güzel bisy 🤗
evet günün sürprizi sayıyorum bunu 😏
Sanırım kötü bir gün geçirdin😕
kötü değil de sıkıcıydı çok vasat bir gündü
Üzüldüm senin adına 😔umarım yarının daha heyecanlı daha mutlu daha eğlenceli geçer 🤗
teşekkürler sen ne kadar naifsin ne hoş kaldımı böyle insanlar ☺️
Teşekkür ederim 🤗 ben varım 🤭
seni koruma altına almak lazım neslin tükenmesin şu ortamda :)
Ya kimse korumuyor beni yazık bana 🤭
ben ne güne duruyorum 😎
Bilmem ne güne duruyorsun☺️
tesadüf karşılaştırdı bizi 😏
Kiim🙄
tesadüf işte 😁
🤭🤗🤗
takipleşelim olmaz mı 😏
Severler canim severler de kullanmazlar. Ondan akıllıysa pes ederler ama kızdan kurnazsa bir erkek Tamam sevmez kullanır. Çünkü erkekler kendinden akıllı olanla savaşmazz
Akilli olan kadın herzaman sevilir.
Kim demiş onu?
ben akıllı kadınları severim ama benden akıllı kadın görmedim nasıl oluyoor😅
Tanıdıgım en zeki kadınz nenemdi çok severdim zaten ondan başka zeki kadın görmedim görsem severdim 😋
Dusuk benlik saygisi😏👍🏻
Onlara sormak lazım 🤭
Baş edemedikleri için çünkü erkekler hükmetmek ister
aldattiklarini anliyor akilli kadinlar ondan :D
Ben akıllı kadın isterim benim için zeka çok önemlidir
böyle devam et kendini hep akıllı san. belki zamanla gerçek olur
akilli kadin her zaman dik kafalaidir hep benim gecsin ayagina yatarlar
çünkü çoğu kendini akıllı sanıyor sadece
Aldatamayacakları için
Bence kendilerinden zeki kadınlardan korkuyorlar
Her konuda kadından üstün olmak isterler
Erkegin kompleksi yoksa sever
Bence çok pislik birşey
Her erkek öyle değildir bence ya
Neden sevmesinler. Akıllı kadın sevilir.
Alayı aptal olduğu için korkarlar
Kadınlarda kendisinden zeki erkek istemezler
Denk olmak bence daha iyi güzel tartışırız :)
Hahhaha kendinden akkili olduna inanmaz kendini akkıli zanneden bir gerizekalisin sen
Aksine akıllı olanı tercih ederim.
Sakin ol 😃
Olamıyorum of
Çünkü akıllı kadın her şeyi bilir ve buna dayanarak çok konuşur.
Kendinden üstün görürler heralde
erkekler tuhaf varlıklar
Çunku erkekler kadinlari severler. Erkekten daha akilliysa muhtemelen kadin kligina girmis baska bir erkektir diye dusunup topuklarlar.
Gördüğün biri için bunu mu düşünüyorsun cidden
Ben gormedim daha cok sukur😛 ama goren oyle dusunur heralde
Saka biyana sever erkekelr zeki kizlari. Ama bazi kizlar var fesatligi cirkefligi akillilik sanan onlari hic sevmeyiz. Kisaca iq su yuksek kizlar olirsa cok severiz neden kacalim
Peki sadece elde etmek için akıllı bir kızla konuşup red yersen konuşmayı keser misin
Amac sadece elde etmekse ve kiz kendini bilen biriyse konusmayi keserim daha kolay avlara yonelirim tabiki.
Av olarak görüyorsan neden konuşup ümitlendirirsin ki duygusu olacağını akıl edemez misin
Ben kendi adima soylemedim zaten. Sen sadece elde etmek icin konusup ret yersen diye sormussun ona gore cevap verdim. Oyle yapan erkekler dusunmuyor bunu malesef. Cevremde var oyle arkadaslarim. Yoksa ben akilli uslu bir adamim 😁
Belli kendini tanıyorsun. Teşekkür ederim objektif yorumun için 🙏 umarım bundan sonra iyilerle karsilasirim🥴
Hangi saf söyluyor bunu
Valla herkes öyle diyor
Siz aptal adamlari tercih ediyorsaniz bu kimsenin sucu degil :)
İmm bak bu konuda haklısın galiba
Cunku herkes akilli insan ister ve erkeklerde akilli kadin
-Tam tersini düşünelim sizin hoşunuza gider mi? 😃
Gider tabi oğlum herkesten bisyler kapan biriyim ben zeki olsun taştan olsun 🤗
IQ diyorsun sen vay vay vay...
Sen neyi bulunduruyorsun kadın EQ falan 🤗
Hı hı tamam😘
Kizim ciddi ciddi soru sordum aptal misin zekilik mi yapiyorsun kendince anten...
Of sus ya git sayfamdan
Kim sevmiyormuş ya 😅
Sizz
Ben sevmesem bu şekilde yazmazdım sanırım 🤔
Demek ki istisnasın 🙄
Demek ki
İstedikleri gibi kullanamazlar da ondan