
Yatakta kafaltıya bayılarım 🥳
Yatakta kahvaltı yapan da ne bileyim 🙊😂
İsterim aslında ama hiç yapmadım 😕
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Hastalık yahut bir özür olmadıkça yatakta kahvaltıya kesinlikle karşıyım. Herşeyin bir yeri vardır. Yatakta un ufak döküp hem sevişelim hem de uyuyalım. Mutfaktada çırılçıplak sevişelim adı fantazi ya güzel demi. Bırakalım olmazlarda olurları aramayı. Herşey yerli yerinde olmalı yapılmalı. Bu suret gidilirse klozetten de kalkmadan vaktimiz az zaman önemli diye orada atıştırmalıkları götürelim. Hiç olurmu. Nerelerden nerelere geldim biliyorum ama bu iş uzadıkça buralara uzar vede geçerde
Yatakta olan herşeye bayılırım dicem milletin aklı farklı çalışacak 😀 uyumak, kahvaltı, film izlemek gibi..
Şıkları yazarken ne yazsam da yanlış anlaşılmasa dedim İnan 😂
Welcome to KS 😀 yakında gelecek kültür , medeniyet buraya. Umuyorum! 😂
Asla sevmem ve istemem, geçen oğlum "anne insan oğlunun yatağına kahvaltı getirir" dedi kafasına tepsi vurasım geldi.
Ekmek kırığı dökülür günah gerek yok o kadar abartıya
😂😂😂 iyi özetledin
Ne pis insanlar yüzlerini bile yıkamadan yatakta kahvaltı yapıyorlar😅😅 neymiş romantizm
Cevap
10Cevap
Karşıyım ben yatakta yemek mi yenirmiş nimet o kırıntı dökülür bişe olur yatıyosun orda sonra çarpılırız valla hiç gerek yok
Fazla film izlemenin zararları diyorum.. 😂
Elbette eşime romantik jestler jestler yapabilirim.. Fakat söylemek istediğim farklı bir şey. 😂
Kahvaltiyi bazen yatağa taşıyanlardanım. Kücük jestleri severim✔
O bardaklar kahvaltı yaparken yatağa dökülür. Hiç mantıklı bir hareket değil
sevgilim yok ama kendime hazırlayıp yatakta yemelerim çok oldu
Yok be baba biz peynir ekmek ile kahvaltı yaparız ne yatağı ne portakal suyu
Sevmem ve istemem. Kırıntı olur, bir şey dökülür... En nefret ettiğim şeyler 🤢
Ben yatakta kahvaltı yapmazsam ayılamıyorum 😂
Puahhaha deme yahu 😂
Yatakta kahvaltı mı olur mk
Yağne 😂
Yapacam ulen sjsjjs şu yurttan çıkarsam tabii😂
Annemde öyle diyodu 😒
Romantiklik bu mu bacı, günah günah anjwjxd
Sevmem istemem çarpılmayalım geçelim mutfağa kjkjj
İsterim 😀
Kalsın almayım
ne gerek var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar