Seviyorum diye gelenleri üzmelerine izin vermeyince hakaretlerini dinleyerek uğurluyoruz maalesef... İnsanlar ne zaman ne olduğu belli olur? İyi insanlar nasıl belli olur? Gelirken mi, giderken mi?
İyi insanlar nasıl belli olur? Gelirken mi, giderken mi?
Bir insa nezaketi sevgisi sefkati ile geldiginde belli eder kendinu lakin bu yeterlimidir hayir degildir Insan iliskisi boyunca nazik sevgi dolu ve sefkatli olabilir yasanilan karsiligi olan hersey icin bu böyledir ama sonunda Karsiligi kalmadiginda ya da yeterince sevilmedigini hisseden insanin vazgectiginde Iste o anda Yine nazik ve sefkatli olabilirse insa giderkende belli olur Gelene nazik davrandigin gibi gidene de nazik olamazsan adam gibi ya da kadin gibi sevmiyorsundur ki Sevgi tek basina degil coguldur karsidakinin senin hissetiklerini hissetmedigin de buna saygi duyup neezaketle ugurlamak ve geriye cekilmem ise iste bu yürekliliktir Lakin gunumuzde insanlarin yuzde doksaninda bu hassasiyet eksik
Giderken herkes karakterini ortaya koyar. Sakladığı kaç tane yüzü varsa hepsini gösterir. Ama gelirken öyle mi? Gelirken herkes melek rolüne bürünüp gelir😒
Kişilik & Karakter konusunda 19,5b cevap paylaştı.
İnsanlar, beklentilerine ulaşmak isterken farklı, beklentileri gerçekleşince farklı ve beklentileri bitince farklı hal almazlar. Aslında onlar bekletiler ile gelirken, istediğimi alıp gideceğim derler. Bu sebeple; karşınızdaki insana siz isterseniz değer verin, karşılığı gelmeyen hiç bir adım atmayın.
İyi insan; seni seven, düşleyen insan değildir. Seni düşünerek hareket edendir. Bu yüzden hiç tanımadığınız biriyle flörtleşeceğinize, tanıdığınız biri ile direkt sevgili olun.
İyi insan yoktur, seni memnun edebilen insan vardır.
En İyi Cevaplar