Ne zaman iyi insanlara denk geleceğiz?

Kpss ye gireceğim. Konuştuğum arkadaşım gitti konuşmayı kestik yani. İstediğim hiçbir şey olmuyor. Odaklanamıyorum dikkatim yok. Türkçe ve matematik de zorlanıyorum. El bileğim ve parmağımı bir şey için bardakla bir şey içerken ya da elimi yıkadığımda dahi elim ağrıyor. Ne yapmam lazım ya psikolojim ve moralim sıfır.
Ne zaman iyi insanlara denk geleceğiz?
Cevapla