Şimdi sizi hangi bahane avutur yaşadıklarınızın acısını hangi bahane ile avutarak atlatabilirsiniz, sahi atlata bildiniz mi?

hangi bahane avutur ki seni..
hangi bahane avutur ki seni..
Bu kaçıncı hayal kırıklığı bu kaçıncı kayıp ne kadar ayağa kalktım ne kadar düştüm hatırlamıyorum bu hayat denilen garip tiyatroda ne kadar çabalasan da sürekli en dibe düşmekle başa dönüyorsan
Kime güvenmek istesen sonunda sırtında bir bıçakla kalıyorsan eğer.. ve artık sırtında bıçak saplanacak bir nokta bile kalmadıysa eğer..
Sürekli en dibi görüp bir şekilde ayağa kalktığında yine en dibe itecek olanlar sıraya diziliyor ve en hızlı olan seni dibe gömüyorsa..
Ne diye yeniden ayağa kalkarsın ki kal işte dipte be adam dedikten sonra yine ayağa kalka biliyorsan eğer hala umudunuz var demektir.

Peki sizin bu hayatta hangi avuntu ile kendinizi avuttunuz.. ve toparlandınız..
sahi o bahaneler gerçekten atlatmanızı sağladı mı?
#DengesizBirAdam
Şimdi sizi hangi bahane avutur yaşadıklarınızın acısını hangi bahane ile avutarak atlatabilirsiniz, sahi atlata bildiniz mi?
Cevapla