Ekleme yapayım küfür etöeyen insanlara gçre daha zeki olurlar, şimdi duruma göre değişir insana göre bazı insanlar vardır öküz gibi ne konuşmayı bilir ne sövmeyi abe volah ben bilmiyrem gibi. Küfürde aynı bunun gibi yerini ve zamanını ve mizahı oturtamassan elbette edepsizlik ve seviyesizlik olur mesela arkadaşın birşey yaptı sana gösterdi sende ona oh one be yaprağım dedin ahhsjxjzjsj bu onunda hoşuna gider seninde😂😂😂😂
Az önce bişi okudum herif vücudunu paylaşmış beyler bu kıllardan nasıl kurtulurum diye, altına bir tanesi yorum yapmış öh one be yapraamm bende kürdüm bende böyle kıl yok diye fkkclc yırtıldım o anda😂
Şimdi bazı durumlar vardır ki karşındaki senin ne kadar kızgın ve sinirli olduğunu anlamaz, çıldırtır. İşte o zaman sırası gelmiştir. Ha bu arada ben kişiye direkt edilen küfürden bahsetmiyorum. Bir olaya içinde bulunulan duruma edilebilir. Rahatlatıyo bence.
Eger kendini havali veya "rahat" gostermeye calisiyorsa itici olmama gibi bir ihtimali yoktur. Ama eger cok degil ara ara ve aliskanliksa hic problem degil
küfür çok iğrenç bir şey tüm hayatı olumsuz etkileyebilecek potansiyelde ama çok samimi olduğun arkadaşlarının yanında aşırıya kaçmadan edilmesi çok da sorun değil diye düşünüyorum
Bence küfür samimiyettir kişisine göre tabi ama seviyesizce edenlere ayar oluyorum. Şahsen ben küfrü yakınlarıma ederim güzel sözler yerine küfür kullanırım..
Hiç sevmem, günlük hayatımda kullanmam kullananlardan da hoşlanmam. Ha haddini aşana (mesela bu sitedeki mesajlara karşılık) cevabını da veririm orası ayrı
Aslında o küfür yaşama isyandır, o kadar ciğersiz insanlarla, karşılaşmıştır ki, ağzını istesede düzeltemez ama kalbinde tertemiz cümleler yatıyordu emin ol. Ben sevmeye niyetin varsa kaçırma kaçak kısmet büyük olur üzülürsün biri kaparsa.
En İyi Cevaplar