Kafayı boşaltmak için yapılacak en güzel aktivite nedir? Herkes gidince sahil daha güzel, tam kafayı boşaltıp rahatlatmalık... 


Sesssiz lik asla olmamali bence daha cok olan seyleri dusunuruz... Cok sesli ortamda ben sevmiyorum.. 🤗 Sevdigin insanlarla sohbet muhabbet olabilir.
Dinlenmek uyumaya çalışmak müzik dinlemek bunlar benim kafamı boşaltır herhalde
Eskiden sesli sohbet sitesine girer canlı şiir olurdun en çok sevdiğim şeylerden biri bu ancak bulunduğun mevcut durumda yapamıyorum maalesef
Yürümek ya da kitap okumak veya müzk dinlemek olabilir hangisini tercih edersen.
Cevap
40Cevap
Maçka'ya gidip kitap okumak. Hayvan gibi iyi aktivite <3
Deniz kenarına gidip kulağına kulaklığı takıp denizin dalgalarını izlerken müzik dinlemek efsane oluyor
Valla şu an tatildeyim ama o bile bana yorucu geliyor. Ben en güzel playstation oynayarak kafa dağıtıyorum.
Meditasyon. Temiz bir hava kuşlar sabahın erken vakitleri bu tür şeyler işte
Müzik , herkesten uzak bir her sessiz ve sakin bir yer sadece deniz dalgalar ya da kuş sesleri
Kulaklığı tak müzik son ses ve coş işte bu kadar 💁🏻♀️
Deniz’in dalgalarını izlemek. Veya satranç oynayabilirsin.
Balik tutmak
Dizi film izlemek
Mangal yapmak
Sinemaya gitmek
Ben rahat 500 adet kurşun atıyorum birazda olsa kafa dağıtıyor
Yalniz kalıp yürüyüş yapmak sahilde olursa
on numara olur du...
Bağlamam onla hem stres atar hemde kafamı dağıtırım çalarak
Evim şükür sahile 10 dk mesafe 😏başka yere gitmeye ihtiyaç yok çünkü suya bakmak bile huzur🥰
Sahil, balık, rakı, beyaz peynir 😋mutlu olunacak dörtlü 👍🏻
Sevfiginde olmsli
Bugün akşam köpeklerimle sohbet ettim kafa dağıtmak için. Simdi şarkılarla kardeşim.
kitap okumak oyun oynamak dostlarla konuşmak uyumak
Belki tuhaf gelecek fakat mast yapıyorum acayip rahatlatıyor hem zihinsel hem bedenen
Yoo gayet normal sinir stres atiosun
Masaj gibi olmuyo mu sence de?
kamp yapmak , telefonları kapatmak müthiş bir tazeleyici.
Hayat şartları gūzel olması hayat şartları iyi değilse kafa dinlenemesin
Foto çok güzel örnek.
Dağda yürüyüş ve tırmanış ( sucuklarda yanında olacak )
Biri beni silksin diye bağırmak 🗣 😂😂😂💁♀️
Tövbe e😀
Ya leyla ile mecnunu hiç izlemedin mi 😂 😂 😂 silksin yazıyo iyi oku bu ordaki bir replik 🤦♀️🤦♀️😅
Beni silken yok muu😀😀
😂 😂 😂
Herkes için değişir ama ben
açık su yüzme maratonlarına
katılmayı tercih ediyorum.
Yollarda kulaklıklar takılı yürümek. Derin nefes alıp alıp içine çekmek... miss. Muzik dinlendirir
Uyumak bağıra bağıra ağlamak
Niye ağlıyorsun 😏
Derdin ne derdin
Pekala sen bilirsin 😊 Düzelir inşallah en kısa zamanda
Tam da bu işte. Oh ne güzel
evet çok güzeldi :)
Neresi burası
İstanbul 😊
Güzel güzel iyi kafa dinlemeler size :)
Teşekkür ediyorum 😊
Yağmuru izlemek yanında da kahve olabilir ama onun dışında müzik bile olmasın mümkünse.
Aşağı doğru sallamak :d
neyi.)
Seni?
Yapabilirsen helal olsun 😀
Alırım bir dal helal olsun o zaman, görünüşü ele için boş sağlam sallanırsın sen.))
Fotoğraftaki gibi deniz kenarı bir yerde uzanıp dalgaların sesinde kitap okumak
Geç deniz karşısına dalgaları dinle.
Herkes gittiyse fotoğrafı kim çekti
arkadaşım herkes sayılmaz
Kafaya sıkmak. Anca öyle boşalır kafa. :D dolu kafa iyidir
Akşam güneş batarken deniz kenarinda dalga seslerini dinleyerek buz gibi meyva yemek
Bizde bu saatleri seviyoruz sahilde
Alekto movik movik 😂
Bence hareketli müzik 😀
Ankara da yok🤷🏻♀️
Sahil kenarında sabahlamak
Uyumak kitap okumak rakı içmek ağlamak
Kamp ve okçuluk atıcılık yapıyorum
acılı adana , sonra soğuk duş ardından uyku
Suyun altında vakit geçirmek.
Arkadaşlarınla vakit geçirmek
Spor, müzik dinlemek, yazı yazmak vs
Hafif rüzgarlı yüksek bir yerde karanlıkta oturmak
Çok içip sarhoş olmak
Telefonu kapat dağa cık
İçmeeeekk
çay mı.)
Günlerdir aynı yerde oturuyorsun sanırım 🤠
dokunmatik ekrana parmak ucu darbesi ile zaman sonsuza dek durdu😀 artık mahşere kadar oradayım
Sahilde kumlara oturup şarkı dinlemek
Yanlız kalmak sahilde yürümek
Doğayı keşfetmek yürümek
Gün batımını izlemek sahilde👌
Yaptığın gibi denizi izlemek.
Kafaya sıkmak
Köpekimi alıp dağlara çıkarım👍
Uyumak bence 😅
Araziye çıkıp eve iki gün gelmemek
İzdivaya çekilmek
Of rezillik 😂🙈
Ben de pek düşünmeden yazmışım yoksa ben de biliyordum doğrusunu ya😂 nasıl uydurmuşsam böyle anlamsız bir kelimeyi😁
Estağfirullah teşekkür ederim uyarın için yoksa hiç farketmicektim :)
yemek yemek benim için
Müzik dinlemek
Yüzmektir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar