Ben pek çok şeyin başka olmasını isterdim. Siz nelerin çok başka olmasını isterdiniz?

Bu arada yarın sabah Samsun'dan soru soracağım size kısmetse hayırlısı ile varabilirsek.
Seni yeenecem İstanbul ama Samsun'dan dönünce 🙄🙄🙄😊😂

Evlenmek icin karsima cikan kisiyi cok iyi tanımadan evet dememeyi...👹👹👹
Ondan sonra karşılaşır, hemen inandigim dogru insan dedigim ve guvendigim kişiye, daha sonrasinda ustunden daha fazla zaman geçtikten sonra rastlayip onun guzel ve suslu sozlerine inanmamayi ve kendime baska biriyle bir yol cizmeyi isterdim.
Hayırlı yolculuklar kuzu🙏😘
Adaletin başka olmasini isterdim.
Ne yani bizm Müslüm babada sigaramı soyledi dinleyin mutlaka
Dünya düzeninin şuankinden farklı olmasını isterdim.
Cevap
15Cevap
Hayatım çok güzel
Bir de şu lafa laf katanlar dedikodu yapanlar olmasın isterdim
Şu KS de soru sorduğum zaman abazaların görüşlere zıplamasını istemiyorum. Keşke başka türlü olsaydı da herkes yerini bilseydi.
Anlatmak istemedigim bazı şeylerin bambaşka olmasını bende dilerdim, hayırlı geceler hayırlı yolculuklar
Farklı gördüğüm her şey'in sıradanlaşmasını isterdim.
Eğitim sisteminin çok başka olmasını isterdim. İlgi alanlarımıza ve yeteneklerimize göre eğitilmek isterdim
Bende hayatta zeki olmak isterdim cok basarili olmak isterdim milyarder olmak isterdim veya da hic dogmamis olmakta isteyebilirdim
Ben de farklı olsun isterdim hayatımdaki birçpk şeyin
Şimdi bir şey istesem bu başka bir tarafa eksi olarak döner bu genellikle böyledir ama değişmezse çok şey isterdim
Bende birçok şeyin farklı olmasını isterdim olmadı 🙈
Güzel bir mesleğe sahip olmak isterdim. O zaman hayatım daha farklı olabilirdi.
Onu tanimamayi isterdim iki yilim. bosa gitti ya hep vakit kaybi
Önce elindekinin kıymetini bil herkes ister ama bunun sonucunda hepsini kaybetmek te var
Doğmamış olmayı isterdim.
Ben de doğmamış olmayı isterdim hayatın ruhumda ve bedenimde bıraktığı izleri kapatmaya gücüm yetmiyor geri alamıyorum zamanı geleceğim geçmişime rahmet okutuyor ve hayatım umutlar mezarlığına dönüşmüş.
Pek fark istemiyorum böyle sabit iyi
O kadar seyi degistiremeyecegime gore bari ben baska olsaydim
Franz kafka resident evilin gizemli adamı😂
Şehirde değil de köyde yaşamak isterdim
İnsanların daha iyi olmalarını isterdim.
Ben Dünya' nın çok başka olmasını isterdim.
Istemem. Her sey olması gerektiği gibi
Başka ülkede doğmak isterdim
birçok şeyin farklı olmasını dilerdim..
Şuanki aklim 10 sene önce olsun isterdim 😕
Özgür bir hayat ve para
Kisaca yaşamimin çok farkli olmasini isterdim..
İstanbul'da nersensin
Var birkaç şey
Değer verdiğim kadar değer görmek isterdim.
cinsiyetimin farklı olmasını isterdim
Pek çok şeyin...
Yazıya katılıyorum
Adalet
Neyim eksikse o
hayatın başka olması
Herseyin
Her şeyin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar