Kadın birisine teklif edince cesur, erkek edince sapık sayılabiliyor.
Kadın çalışmayınca kimse bişey demezken, çalışmayan erkeğe ezik ve basit gözüyle bakıyorlar.
Ev işi yapan kadını normal karşılarken, erkek ev işi yapınca “erkek dediğin ev işi mi yaparmış” diyorlar.
Erkek aldatınca en adi şerefsiz oluyor, kadın aldatınca “kesin erkekte suç vardı yoksa kadın neden aldatsın ki?” diyorlar.
Kadın tacize uğradığını söylese gereken tepki veriliyor ama erkek tacize uğradığını söylediğinde gülüp geçiyorlar, dalgaya alıyorlar.
İnsana insan olduğu için değer veren yok. Hayatın her alanında bir eşitsizlik var..
5
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
bir kadın dar kısacık sortla üstte bir südyen tarzı badi giyip çıkabilir erkek dar kısa bir sortla çıksa abestide geç sapık derler kalcasını açan kadın normal erkek abest vsvsvs uzard uzar 🤪 siz bir bankaya gitseniz kalçası gözüken aleti belirgin darlıkta giyinmiş erkeğin yanına cocugunuzu oturturmusunuz hayir ama ayni sekilde kadının yanına evet oturtursunuz kısacası kadının teşirciliği normal erkeğinki abest ondan sonra erkekler sapık 😉
2
1 Yorumla
Cevap sahibi
+1 yıl
Begenmeyen bayan arkadaş ne oldu a yaraağam yalanmı
valla şimdi bunlar neye göre kime göre diye degişir kadın aldatınca erkekgi suclayanlar eger erkekse kesinlikle kadına yaranmak icin diyor ha or... diyorlarsa ya kadın onlarla ilgilenmedi diye kin güdüyorlar ya da başka bir sebep var (aldattıgı erkek le olan yakınlık vs..) yoksa umursamadıgım biri birini aldatmıs banane niye maydanoz olayım :) taciz konusuna gelince metrobüse bininde taciz görün :) dogru kadınların cogu taciz ediliyor bazıları hergün bir kaç kez ama erkeklerin taciz edildiği çok azdır taciz ediliyorsada eski sevgilisi tarafındandır ben sahsen sadece eski sevgililerim tarafından taciz edildim tlfdan sosyal medyadan onun dısında kimse gelip beni taciz etmedi ama kadınlar öyle degil
Yok yaaa hiç oyle değil . Kadın çapkınlık yaparsa *rospu erkek yaparsa vay abicim canin mı sıkıldı evden gel seni bı *erhaneye götürelim gevsersin. Nerde yasiyosun Avrupa'da faln mı?
Kadınlar yemek yapınca normal. Biz yapınca abowww Kadınlar bebek yapınca normal, biz kıza bebek yaptırınca abowwww😀
Kadinlar şımarık şımarık gülünce normal , biz onlara gülünce abowww
Kadınlar bize Saksı atar balkondan normal😀 Biz ona gul ya da öpücük atınca 😀Abowww
Daha cok da ellerim yoruldu..(
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Trip atmak, kıskançlık yapmak, dedikodu yapmak, kolsuz tişört giymek (kızlar sütyenle bile gezebilir tâbi), ihtiyacı olmayan bir şeye para vermek (erkeğe abes ama kızların asli görevidir sanki), sakız çiğnemek, küfürlü konuşmak (günümüzde kızlar için normal hale geldi maalesef), gülmek, ağlamak say say bitmez daha neler neler 🙂
Mesela en basiti sen bir kızla konuşursan bu asla normal olamaz arkadaş ayağı g*t ayağı derler... kendiler konuşunca ne var ya bunda normal arkadaşım benim onun ne düşündüğü önemli değil önemli olan benim ne düşündüğüm...
Ayakkabıları çıkarıp oturmak burnunu karıştırmak yüksek sesle konuşmak bir şeyleri kırıp dökmek erkeğe vurmak veya hem cinsine sinirlenmek toplu taşım araçlarında büyüklere yer vermemek kibir saymakla bitmiyor
Normalde bu sitede pembeler senin bu yorumuna acayip tepki vermesi lazımdı demekki doğru tespitin helel olsun... aynen devir değişti... kasarlık sultanlık oldu.
En İyi Cevaplar