Hayırlı geceler arkadaşlar,
Önceden normal hayat sürdürürken birden takıntı haline getirdiğim bir şey var. Zaten öleceğim için hayattan zevk alamiyorum artık. Arkadaşlarla sohbet ediyorum içimdem ölüp gideceğimiz için boşuna her şey diye düşünüyorum. Dünyayı bana verseler mutlu olmam gibi. Bu vesvese midir nasıl kurtulurum bundan sonuçta bu hayatı da mutlu ve huzurlu yaşamamız lazım öbür hayatı ahireti de.
Önceden normal hayat sürdürürken birden takıntı haline getirdiğim bir şey var. Zaten öleceğim için hayattan zevk alamiyorum artık. Arkadaşlarla sohbet ediyorum içimdem ölüp gideceğimiz için boşuna her şey diye düşünüyorum. Dünyayı bana verseler mutlu olmam gibi. Bu vesvese midir nasıl kurtulurum bundan sonuçta bu hayatı da mutlu ve huzurlu yaşamamız lazım öbür hayatı ahireti de.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar