Kibirli biriyim ama nasıl bu duruma geldim bilmiyorum yardımcı olur musunuz?

Kibir ego veya her neyse önceden vardı ama dinden uzaklaşmaya başladıkça daha da arttı nefretim kinim kibrim insanlarla alay etmem onları küçük görmek aşılamam tek önemli olan benmişim ve ailem dahil bazen hiç kimsenin varlığı umrumda olmayışı sevmedigim insanların zarar görmesi bir nevi faşizan duygular beslemem beni mutlu ediyordu ne yapmaliyim kurtulmali miyim?
Kibirli biriyim ama nasıl bu duruma geldim bilmiyorum yardımcı olur musunuz?
Kibirli biriyim ama nasıl bu duruma geldim bilmiyorum yardımcı olur musunuz?
Cevapla